• Anonym (Blånekar)

    Jag kommer aldrig erkänna!!!!

    Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

    Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

    Jag börjar!

    Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

    Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

    Nu är det er tur!

    Vad kommer Ni aldrig erkänna?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

    Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

  • Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • Anonym
    Anonym (fegisar) skrev 2011-04-05 20:29:08 följande:
    Jag har också snuttefilt (två t-shirtar som varit vita men nu är gul/grå/beigea efter att inte blivit tvättade på 3 hela äkta år!)!! Jag fyllde 21 för ett par veckor sedan o har en son på ett år, och jag kommer INTE sluta med mina "tröj-tröj" i första taget! Har alltid haft snutte så länge jag minns ^^
    haha så där blir mina snutte t-shirtar med, hade en i flera år, det var ett motiv med Jamie Walters om nån kommer ihåg honom, som jag började ha som snutte, tills slut var motivet helt borta, den vita färgen hade ersatts med nån smuts-gul-grå-äckel-färg och den var helt trasig och i remsor så att jag inte kunde använda den haha. Jag tänker ALDRIG sluta med snutte, kan längta efter den när jag är på väg hem haha
  • Anonym (hehehe)

    jag skulle aldrig erkänna:

    Att jag faktiskt gillar att läsa diverse kärringtidningar (allers och liknande) trots att jag bara är 20 år... De har faktiskt skitbra "det hände mig" historier och super korsord!

  • Anonym (HÄMD)
    mamion skrev 2011-04-05 20:30:28 följande:
    hur kan man s
    Anonym (HÄMD) skrev 2011-04-05 20:10:42 följande:
    Ja, eller hur?! Fast hon lämnade nicket ganska långt innan har jag för mig, så hon kanske inte trodde att jag skulle minnas det.

    Låt mig säga så här: efter det så litade jag inte på henne. Hon verkar så rak och tydlig, så jag blev chockad över att hon sade en sak till mig (utan att ens behöva säga något om saken, jag frågade henne inte vad hon tyckte) och sedan skrev totalt tvärtom på FL!?
    Hur kan man söka på någons nick? För att se vad denne skriver i trådar alltså?
    Det var länge sedan jag gjorde det nu, men jag tror att man söker uppe i det vänstra hörnet "sök på FL", lägg in användarnamnet och sök... Jag har för mig att det var så jag fick upp henne och de trådar hon skrev i.
  • MrsB2011
    Anonym skrev 2011-04-05 20:34:36 följande:
    VAAA!? Nä nu ramlar jag av stolen, jag trodde fan att jag var den enda i hela världen som stoppade in snutten i örat hahaha, jag brukade göra det med håret när jag var liten också och gör det ibland nu med, fast kan inte nu för har så kort *snyft*
    HAHAHAHAHHAA vad underbara ni är!
    Stoppar snutten i örat!
    Jag älskar människor med lustiga vanor ;)

    Jag hade min snuttefilt jättelänge, till jag var 12 år typ, hade säkert haft den kvar om inte mamma slängt den!
    buhu! Inget kunde ersätta min snutte!
    Också ett gammalt örngott - gulnat och trasigt! Men ack så underbar!! Jag stoppade dock inte den i örat utan nöjde mig med att smeka den mot näsan och lukta på den samtidigt som jag sög på tummen!

    Underbara barndoM! Vilken tur ni har som har snälla föräldrar som inte tvingade er snutte ifrån er ;)
  • Anonym
    Anonym (S) skrev 2011-04-05 15:51:51 följande:
    Kom på lite mer jag aldrig kommer berätta.

    Att jag blev antastad av en pedofilgubbe som 12-13 år och gillade det. Kände mig speciell och utvald när han ville smeka mig eller umgås med mig. (Träffade honom dock aldrig ensam... historien är lång).
    Låtsades i efterhand må lite dåligt över det för att få medlidande.  Efter en yttligare tid har jag försökt få tag på hans nummer eller hoppats på att träffa på honom. Allt i smyg. Inte lyckats dock, puh.

    Jag har sedan liten varit småkär i min farbror och tycker han ser väldigt bra ut, precis i min smak.
    Är smått svartsjuk på hans sambo och att de bildat familj.

    Jag som liten en gång höll på med min kusin i smyg, på våran tomt mitt på ljusa dagen.
    Vi visade varandras könsorgan och höll på lite. Jag var nog 6-7 år max. Vet inte om någon såg.

    Jag som liten men lite äldre än ovan, skulle visa när jag stoppade in mitt finger i snippan så långt jag kunde medans min bror såg på. Jag minns inte om det hände något mer, hela händelsen är ganska förträngd.
    Du är lååångt ifrån ensam om de 3 sista sakerna kan jag säga :D
  • Anonym

    - Läser precis som ts en fd kompis blogg njuter av att denne är fetare än mig, inte har jobb, inga vänner och inget körkort.
    -jag har ätit mat på jobbet utan att betala.
    - Jag porrsurfar och onanerar när min sambo inte är hemma (Ingen skulle tro det om mig)
    - Jag ger mitt barn godis och sätter på en dvdfilm så jag får surfa ifred Tungan ute

  • Anonym
    MrsB2011 skrev 2011-04-05 20:40:56 följande:
    HAHAHAHAHHAA vad underbara ni är!
    Stoppar snutten i örat!
    Jag älskar människor med lustiga vanor ;)

    Jag hade min snuttefilt jättelänge, till jag var 12 år typ, hade säkert haft den kvar om inte mamma slängt den!
    buhu! Inget kunde ersätta min snutte!
    Också ett gammalt örngott - gulnat och trasigt! Men ack så underbar!! Jag stoppade dock inte den i örat utan nöjde mig med att smeka den mot näsan och lukta på den samtidigt som jag sög på tummen!

    Underbara barndoM! Vilken tur ni har som har snälla föräldrar som inte tvingade er snutte ifrån er ;)
    Jag hade blivit helt rabiat om min mamma slängt min snutte, visserligen är det bara att skaffa en ny, för mig spelar det ingen roll vilken det är bara det är det material jag vill ha men ibland tar det ju tid innan örngottet eller t-shirten blir så där mjukt och gosigt, får liksom börja om varje gång en snutte slits ut. Men att ta ifrån mig min snutte hade hon aldrig vågat, hon tycker nog att jag är jättebarnslig som fortfarande har en sån men det skiter jag i
  • Anonym
    Anonym (Omoralisk) skrev 2011-04-05 16:12:27 följande:
    * Att jag inte kan med fula människor. Utseenden är relativa men jag kan inte vara trevlig mot såna som är påtagligt fula. Och då är jag ändå medveten om att jag själv inte är nån skönhet.

    * Jag äcklas av utvecklingsstörda, tänk såna som i En annan del av Köping.

    * Jag är totalt oempatisk när det gäller bekanta, jag skiter i hur dom mår helt enkelt och i deras problem.

    * Den här skäms jag för, en mormor i släkten har ett så fint hus så jag hoppas att dom inte skakunna bo kvar pga ålder eller sjukdom så vi kan ta över det. Det är så fult att tänka så om en så fin människa.

    * Jag tycker att min bästa vän är ganska korkad.

    * Jag tycker inte om folks barn, bara mitt eget. Därför säger jag alltid nej till att vara barnvakt när nån frågar. Jag orkar helt enkelt inte.

    * Jag hatar några i min bekantskapskrets som är gravida, speciellt en som bara gnäller hela tiden. Från att hon var halvvägs gravid så är det bara gnäll om att hon tror att den kommer snart, hur hon ska orka när hon redan har barn, och hon är så trött och det är så jobbigt och oj, hon hade ont i magen så då måste det vara dags. Jag tål inte att lyssna på henne då hennes okunskap är så påtaglig.
    Jag skulle aldrig erkänna att jag aldrig i mitt liv skulle vilja ha den som skrivit detta i min närhet
  • MrsB2011
    Anonym skrev 2011-04-05 20:44:20 följande:
    Jag hade blivit helt rabiat om min mamma slängt min snutte, visserligen är det bara att skaffa en ny, för mig spelar det ingen roll vilken det är bara det är det material jag vill ha men ibland tar det ju tid innan örngottet eller t-shirten blir så där mjukt och gosigt, får liksom börja om varje gång en snutte slits ut. Men att ta ifrån mig min snutte hade hon aldrig vågat, hon tycker nog att jag är jättebarnslig som fortfarande har en sån men det skiter jag i
    haha skit i det du! jag tycker det är lite småtufft med snutte ;)
    Ni är ju lite speciella! underbart! ska nog med skaffa en snutte nu!

    och ja, gammalt material ska det vara! mjukt och urtvättat - och den där lite gamla lukten, den gillar jag :P
  • Anonym (Äcklad)
    MrsB2011 skrev 2011-04-05 20:47:15 följande:
    haha skit i det du! jag tycker det är lite småtufft med snutte ;)
    Ni är ju lite speciella! underbart! ska nog med skaffa en snutte nu!

    och ja, gammalt material ska det vara! mjukt och urtvättat - och den där lite gamla lukten, den gillar jag :P
    LOL Jag sitter här med min nusse och bara fnissar... Den är dock inte ett tygstycke (örngott, filt eller dyl.) utan har en gång varit ett gosedjur. Nu är den mest en trasa då den först råkade ut för en olycka i "unga dar" plus att jag även gnidit med den under näsan, luktat på den, dragit den under naglarna OCH stoppat den i örat och näsan... I snart 28 år... Men jag har några örngott längst bak i linneskåpet som skulle passa! Hihi!
Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!