• Anonym (Blånekar)

    Jag kommer aldrig erkänna!!!!

    Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

    Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

    Jag börjar!

    Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

    Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

    Nu är det er tur!

    Vad kommer Ni aldrig erkänna?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

    Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

  • Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • Anonym (va jag? inte!)
    Anonym skrev 2011-04-11 20:13:36 följande:
    Jag känner en av Sveriges mest kända musiker, världens mest jordnära person. Jag kommer ALDRIG erkänna att jag fortfarande är helt star struck.
  • Anonym (KJ)
    Anonym skrev 2011-04-11 20:13:36 följande:
    Jag känner en av Sveriges mest kända musiker, världens mest jordnära person. Jag kommer ALDRIG erkänna att jag fortfarande är helt star struck.
    Jag har sovit i en känd musikers säng - när hans fru var i samma hus... Det du!
  • Anonym
    Anonym (T) skrev 2011-04-11 14:24:05 följande:
    Är det den omtalade ormen du talar om?!
    Yes, och eftersom jag även blev missuppfattad förut (hur man nu kan missa vad jag menade) så skriver jag väl ut på en gång: Jag väntar på att någon annan ska erkänna det!
  • Anonym

    Har legat med min bästa kompis nuvarande sambo, de var inte ihop då (dejtade inte ens) men kommer ändå aldrig tala om det för henne....

  • Anonym

    Jag kommer aldrig att erkänna att jag anser att människor som talar (bonn-) dialekt och/eller har ett dåligt ordförråd är direkt korkade, och jag att föraktar dem.

  • luckynumber
    Anonym skrev 2011-04-12 11:17:55 följande:

    Jag kommer aldrig att erkänna att jag anser att människor som talar (bonn-) dialekt och/eller har ett dåligt ordförråd är direkt korkade, och jag att föraktar dem.


    häää it låt de väl nå obilat å prat så!
  • Anonym (omg)
    Anonym (KJ) skrev 2011-04-12 09:41:59 följande:
    Jag har sovit i en känd musikers säng - när hans fru var i samma hus... Det du!
    Och det är något att vara stolt över?
  • Anonym (KJ)
    Anonym (omg) skrev 2011-04-12 11:42:35 följande:
    Och det är något att vara stolt över?
    Tja, vänd på det, är alla andra bekännelser i den här tråden nåt att va stolt över? Och som svar på din fråga: Ja, det tycker jag, eftersom han är en sån som alla vill ha. Du vet ju inte ens vem det är, alltså vet du inte om jag borde vara stolt eller inte.
  • Anonym
    luckynumber skrev 2011-04-12 11:19:45 följande:
    häää it låt de väl nå obilat å prat så!
    Icke då!
Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!