• Anonym (Blånekar)

    Jag kommer aldrig erkänna!!!!

    Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

    Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

    Jag börjar!

    Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

    Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

    Nu är det er tur!

    Vad kommer Ni aldrig erkänna?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

    Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

  • Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • Anonym (mohahaha)
    Tokstolla skrev 2011-07-16 14:04:34 följande:
    Syftade på inlägget 2139... 
    "Fy att så många äter snor och smakar på sina kroppsliga avkommor som mens o liknande....

    Återkommer snart med mina egna erkännande Tungan ute  "

     
    Läste det i tråden, någonstans runt 400-500 inläggen där, hua
  • Anonym (äckel)
    Snabeldrake skrev 2011-07-16 13:36:19 följande:
    Nej jag överdrev självklart. Hej ironi.
    Varför är det så självklart? Hur ska jag veta att du överdrev? Folk kan ju tycka att en människa är färdig för psyk bara den inte klipper sig på ett halvår eller saknar mobiltelefon.

    konstig sak att inte våga erkänna.
  • Anonym (Elak)
    Anonym (äckel) skrev 2011-07-16 13:30:16 följande:
    Va? Det är väl inte så farligt? Du menar att tänka högt? Eller menar du att konversera med sig själv

    hej hur mår du i dag? jo jag mår bra ska precis äta frukost. Va jag med! ska du följa med ut en sväng? nä jag vill inte. gå själv.
    Haha...  jag pratar och mumlar för mig själv jag med .... men en konversation som denna har jag nog aldrig haft.
    Jag skrattar nästan ihjäl mig *S*
  • Anonym (Ensam tjej)
    Anonym (vet du jag...) skrev 2011-07-16 15:03:03 följande:
    Känner en 30åring som e oskuld =)
     
    Hoppas att jag inte är det om 10 år! Hua!
  • Anonym (Ensam tjej)

    Jag skulle aldrig erkänna att jag onanerar varje kväll. Är 20 och oskuld och då får jag för mig att folk skulle tro att det är för att jag är över kåt. Och så kanske fallet är? Usch vad pinsamt! Vågar inte ens erkänna det när vännerna erkänner att de onanernar. De har alla haft förhållanden eller varit i ett.

    Jag kommer heller aldrig erkänna att jag avundas min bästa kompis. Hon har allt. Plus att hon är så grymt snygg. Har gått ner i vikt nu och hennes kropp skulle jag kunna döda för. Känner mig jämt så tjock, klumpig och naiv i hennes närhet. Hon är så världsvan! Men hon är även världens goaste och en helt underbar kompis. SÅ snäll.

  • Anonym (KJ)
    Anonym (äckel) skrev 2011-07-16 15:39:14 följande:
    Varför är det så självklart? Hur ska jag veta att du överdrev? Folk kan ju tycka att en människa är färdig för psyk bara den inte klipper sig på ett halvår eller saknar mobiltelefon.

    konstig sak att inte våga erkänna.
    Är inte mycket man kan  göra idag utan mentalpatientstämpel på sig, tyvärr...
  • Anonym

    Jag brukar försiktigt stoppa upp ett finger i stjärten på min sambo medans denne sover, sen slickar och suger jag på fingret och luktar på det. Skulle jag aldrig erkänna för någon!
    Likaså brukar jag stå utanför när denne bajsar och sen luktar jag i dennes använda underkläder. Stört?

    Jag brukar skrapa bort "flagor" från hårbotten som jag äter upp, äter sårskorpor och allt som lossnar från kroppen. yummy!

    Jag sätter alltid fast en massa kråkor under bord/soffor och sånt när jag är hemma hos någon annan. Liksom jag brukar torka mig efter jag kissat med handduken hos andra . Busigt.

    Jag gillar att kissa ner mig i duschen med kläderna på.

    Jag är en liten elak jävel emellanåt, även om jag aldrig erkänner det! Jag är ju typ den snäällaste jag känner... (?)

  • Anonym (Elak)
    Anonym skrev 2011-07-16 19:10:55 följande:
    Jag brukar försiktigt stoppa upp ett finger i stjärten på min sambo medans denne sover, sen slickar och suger jag på fingret och luktar på det. Skulle jag aldrig erkänna för någon!
    Likaså brukar jag stå utanför när denne bajsar och sen luktar jag i dennes använda underkläder. Stört?

    Jag brukar skrapa bort "flagor" från hårbotten som jag äter upp, äter sårskorpor och allt som lossnar från kroppen. yummy!

    Jag sätter alltid fast en massa kråkor under bord/soffor och sånt när jag är hemma hos någon annan. Liksom jag brukar torka mig efter jag kissat med handduken hos andra . Busigt.

    Jag gillar att kissa ner mig i duschen med kläderna på.

    Jag är en liten elak jävel emellanåt, även om jag aldrig erkänner det! Jag är ju typ den snäällaste jag känner... (?)
    Nej du det där går iallafall inte jag på  Skål
  • Anonym (snälla elaka)
    Anonym (Elak) skrev 2011-07-16 20:38:38 följande:
    Nej du det där går iallafall inte jag på  Skål
    Det var jag som skrev inlägget ovan. Va? Går du inte på att jag är snäll eller elak? Fattar inte... *lite trögtänkt just nu*
Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!