• Anonym (Blånekar)

    Jag kommer aldrig erkänna!!!!

    Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

    Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

    Jag börjar!

    Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

    Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

    Nu är det er tur!

    Vad kommer Ni aldrig erkänna?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

    Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

  • Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • Anonym

    jag kommer aldrig erkänna att det var superskönt att kn....a en kille med strap-on! och att jag är superkär i en kille som vet det men ej vill erkänna det!

  • Anonym

    Jag kommer aldrig erkänna att jag tycker att både min partner och min bästa vän luktar lite illa. Det är inget fel på deras hygien, det är deras naturliga odör som är underlig.
    Att jag levde på att sälja sex i säkert ett år när jag var runt 19.
    Att jag ljög för en kille jag nyss hade träffat om att jag var lesbisk så att han inte skulle ragga på mig. Han är nu en av mina bästa kompisar och tror att jag har "blivit bisexuell" sedan jag träffade min (manliga) partner, men det har jag alltid varit.
    Att jag photoshoppade mitt kontoutdrag så att det skulle se ut som att jag hade fast inkomst när jag sökte lägenhet en gång. Fick lägenheten.
    Att jag aldrig har fått orgasm och fejkar varje gång.  

  • Anonym

    Kommer aldrig erkänna att jag tycker min bästa väninna luktar ren avföring. Usch

  • Anonym (Jennie)

    Kommer aldrig erkänna att jag  (trots att jag är gift) konstant går runt och fantiserar om andra killar, samt tanken på att vara otrogen. Jag arbetar på ett lager, jag och 30 killar, så finns många heta killar att fantisera om men framför allt är jag kåt på en kollega som jag vet är tänd på mig också. Vi är riktigt bra kompisar och har jävligt kul tillsammans, men vi flörtar en hel del på jobbet och får nog kämpa ordentligt för att sköta oss på personalfesten som är inom kort. Även han har tjej och även om vi är sugna på att ta det hela ett steg längre skulle vi aldrig göra det!
     
    Men man måste väl få fantisera!?! ;)

  • Anonym (Fyran)

    Jag kommer aldrig att erkänna att jag faktiskt önskar att min pappa dog.
    Kommer heller aldrig att erkänna att jag körde bil berusad för ca 10 dagar sedan. Det sjuka var att jag faktiskt mötte en polisbil, men de stoppade mig inte. Det ska jag aldrig mer göra om.

  • mion
    Anonym (Fyran) skrev 2012-11-13 02:56:31 följande:
    Jag kommer aldrig att erkänna att jag faktiskt önskar att min pappa dog.
    Kommer heller aldrig att erkänna att jag körde bil berusad för ca 10 dagar sedan. Det sjuka var att jag faktiskt mötte en polisbil, men de stoppade mig inte. Det ska jag aldrig mer göra om.
    Tur du inte körde ihjäl nån då!!!!!
  • Anonym (Fyran)
    mion skrev 2012-11-13 07:56:53 följande:
    Tur du inte körde ihjäl nån då!!!!!
    Jag mötte ingen förutom polisbilen. Klockan var tre på natten.
  • Anonym (4 barn)

    Jag kommer aldrig erkänna att jag lurat till mej mina tre sista barn med min exmake och att jag även håller på att lura till mej en femte med min nya sambo

  • Anonym

    Kommer aldrig erkänna att jag gillar sambons föräldrar mer än mina egna.

  • lollisen
    Anonym (4 barn) skrev 2012-11-13 09:39:41 följande:
    Jag kommer aldrig erkänna att jag lurat till mej mina tre sista barn med min exmake och att jag även håller på att lura till mej en femte med min nya sambo
    Varför lurar du till dig barn? Är det inte bättre att du faktiskt skaffar en partner som VILL skaffa barn med dig?
    Respektera andra för dess åsikter och att inte alla tänker likadant som du...
Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!