• Anonym (Hopplös:))

    Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

    Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

    Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

    Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

    Kom igen! Gör mig sällskap!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

    EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

    Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

  • Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Bellis797

    Var på dejt i måndags o han kände mer att vi kunde vara vänner, jag hade nog ej hunnit känna efter direkt.. tar lång tid för mig har jag insett.. Men kan tänka mig att hänga med han som vän, vi hade grymt mycket gemensamt o jag hänger faktiskt hellre med killar än tjejer ibland.
    Imorn ska jag på middagsdejt ute .. är lite kluven, han är intressant o verkar snäll o ser helt Ok ut men han är lite för på och skriver hela tiden hur mysigt o roligt det ska bli, hur söt jag verkar och idag pratade vi på telefon och jag var ju så underbar etc.. jag har bett han tagga ner o svarar ej på alla mess.. Är nyfiken men som person blir jag väldigt off på sånt.. Hur ska jag göra tycker ni?

  • Anonym (Min tur snart?)
    Bellis797 skrev 2011-09-02 23:02:52 följande:

    Var på dejt i måndags o han kände mer att vi kunde vara vänner, jag hade nog ej hunnit känna efter direkt.. tar lång tid för mig har jag insett.. Men kan tänka mig att hänga med han som vän, vi hade grymt mycket gemensamt o jag hänger faktiskt hellre med killar än tjejer ibland.
    Imorn ska jag på middagsdejt ute .. är lite kluven, han är intressant o verkar snäll o ser helt Ok ut men han är lite för på och skriver hela tiden hur mysigt o roligt det ska bli, hur söt jag verkar och idag pratade vi på telefon och jag var ju så underbar etc.. jag har bett han tagga ner o svarar ej på alla mess.. Är nyfiken men som person blir jag väldigt off på sånt.. Hur ska jag göra tycker ni?


    Min senaste dejt var också väldigt mycket på... fast det var iof efter dejten. Men jag tycker ändå att du kan gå på dejten och är det ingen som du blir intresserad av så är det bara att vara ärlig direkt och säga det.
    Om han är lite, lite intressant även efter dejten så får du ta och berätta hur du känner med att du tycker han kanske är lite väl på.. om han är på riktigt intresserad då så bör han tagga ner.
    Det gjorde min dejt efter att jag berättat hur jag kände iallafall... 
    Lycka till! 
  • Anonym (Hopplös:))

    Hemma efter en liten tjejkväll. Trött som *pip* och med vin i kroppen...myyyysigt
    Jag har så himla kul med mina tjejkompisar - tänk om  jag bara kunde bli kär i och tända på dom! Det hade varit så..skönt. Leva i ett kollektiv där alla är lyckliga och ingen är svartsjuk

    Jag ska iaf på dejt imorgon, bokat sedan en vecka tillbaka eller så. Ska till en stuga och bli bjuden på mat och grillat. I vilket fall så fråga jag om jag skulle ta med mig nåt. Han svarar nej, för att två timmar senare skriva "Jo, jag kom på en sak du kan ta med dig! Toapapper!!"
    Hahaha, menar han allvar?!

  • Baginbox

    Lagt ner nätdejtande nu. Man går mot varandra med granskande ögon. Vem är du? Man skärskådar. Är du den jag kan leva mitt liv med?  Seriöst, lyssnar du på Lady GaGa? Nej jag tror inte vi kan åka till Ullared ihop. Sådär håller det på.. Det som sker det sker.

  • Glädje58
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-09-02 23:50:21 följande:
    "Jo, jag kom på en sak du kan ta med dig! Toapapper!!"
    Hahaha, menar han allvar?!

    Det är klart att han menar allvar, sånt skämtar vi killar inte om Skrattande

    Fråga om han har något favoritmärke... ica´s för lite tuffare tag eller lambi´s mjukare
  • Glädje58
    Baginbox skrev 2011-09-03 00:18:10 följande:
    Lagt ner nätdejtande nu. Man går mot varandra med granskande ögon. Vem är du? Man skärskådar. Är du den jag kan leva mitt liv med?  Seriöst, lyssnar du på Lady GaGa? Nej jag tror inte vi kan åka till Ullared ihop. Sådär håller det på.. Det som sker det sker.
    Det är lite som att köpa en trisslott. Man vet att chansen att vinna högvinsten är minimal när man skrapar på ytan. Det blir ibland en eventuell vänskap, men oftast en nitlott. Mer är det inte.

    Högsta vinsten, är det kärlek i 25 år?
  • Baginbox
    Glädje58 skrev 2011-09-03 00:26:29 följande:
    Det är lite som att köpa en trisslott. Man vet att chansen att vinna högvinsten är minimal när man skrapar på ytan. Det blir ibland en eventuell vänskap, men oftast en nitlott. Mer är det inte.

    Högsta vinsten, är det kärlek i 25 år?
    Ligger nåt i det. Nitlotten. Mest sådana. Högsta vinsten är den man inte förstod man inte kunde leva utan.
  • Anonym (Hopplös:))
    Glädje58 skrev 2011-09-03 00:23:35 följande:
    Det är klart att han menar allvar, sånt skämtar vi killar inte om Skrattande

    Fråga om han har något favoritmärke... ica´s för lite tuffare tag eller lambi´s mjukare
    Jag frågade om han hade övriga pappersbehov. Hushållspapper? Kollegieblock? Näsdukar? Post-it lappar o.s.v.
  • Anonym (Hopplös:))
    Baginbox skrev 2011-09-03 00:18:10 följande:
    Lagt ner nätdejtande nu. Man går mot varandra med granskande ögon. Vem är du? Man skärskådar. Är du den jag kan leva mitt liv med?  Seriöst, lyssnar du på Lady GaGa? Nej jag tror inte vi kan åka till Ullared ihop. Sådär håller det på.. Det som sker det sker.
    Haha, men är det verkligen SÅ illa?
  • Glädje58
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-09-03 00:39:36 följande:
    Jag frågade om han hade övriga pappersbehov. Hushållspapper? Kollegieblock? Näsdukar? Post-it lappar o.s.v.

    Ja, post-it lappar. Då kan ni ägna er åt den nya flugan som sprider sig över europa...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!