• tvillingamma 05

    ~~~~~Photoshop ~~~~~~

    Tänkte starta en ny  tråd , här kan vi photoshopa bilder till andra på barn, vuxna,djur ,tackkort osv...

  • Svar på tråden ~~~~~Photoshop ~~~~~~
  • Karro83


    Hej,

    Går det att snygga till den här bilden? Den är något suddig och pga fel inställning på kameran har det blivit en utbuktnad vid tösens mage. Går det att rätta till?
    Gör gärna nåt fint med bilden.
  • Pigelinen

    Någon som är sugen på att fixa till ett julkort? kollade runt där man beställer och hittade då det understa, gillar stilen men är inte helt nöjd, men åt det hållet. Någon som är sugen att testa? Text på som på det understa. Kan maila orginalbild om ni hellre vill för att få stort kort att jobba med.


     




  • 5barnsmamman

    Hejsan
    Brukar en gång per år be lite om hjälp med att göra ett höstigt collage på mina 5 barn.
    Bilder på dem ligger i min standardmapp, kan även lägga dem här.
    Skulle bli så glad om nån av er duktiga vill hjälpa mig även i år ,
    I år känns det ännu mer speciellt att ha bilder på mina 5 barn i höstlöven..,då min äldsta son blivit allvarligt sjuk


    Signe är här 28-4-09
  • snusfia
    5barnsmamman skrev 2011-11-06 20:40:02 följande:
    Hejsan
    Brukar en gång per år be lite om hjälp med att göra ett höstigt collage på mina 5 barn.
    Bilder på dem ligger i min standardmapp, kan även lägga dem här.
    Skulle bli så glad om nån av er duktiga vill hjälpa mig även i år ,
    I år känns det ännu mer speciellt att ha bilder på mina 5 barn i höstlöven..,då min äldsta son blivit allvarligt sjuk
    ska se om jag hinner få till nåt
    One, Two Freddy's coming for you. Three, Four, better lock your door...
  • Pigelinen
    Pigelinen skrev 2011-11-02 19:16:21 följande:
    Någon som är sugen på att fixa till ett julkort? kollade runt där man beställer och hittade då det understa, gillar stilen men är inte helt nöjd, men åt det hållet. Någon som är sugen att testa? Text på som på det understa. Kan maila orginalbild om ni hellre vill för att få stort kort att jobba med.

     




    puffar mitt inlägg och hoppas på en vänlig själ;)
  • snusfia
    5barnsmamman skrev 2011-11-06 20:40:02 följande:
    Hejsan
    Brukar en gång per år be lite om hjälp med att göra ett höstigt collage på mina 5 barn.
    Bilder på dem ligger i min standardmapp, kan även lägga dem här.
    Skulle bli så glad om nån av er duktiga vill hjälpa mig även i år ,
    I år känns det ännu mer speciellt att ha bilder på mina 5 barn i höstlöven..,då min äldsta son blivit allvarligt sjuk
    http://www.familjeliv.se/hem/snusfia/gallery/phpxbo1b4.jpg

    länk till större bild
    imageshack.us/photo/my-images/528/millisrjag10.jpg/
    One, Two Freddy's coming for you. Three, Four, better lock your door...
  • Bellbox

    Finns det någon vänlig själ här som kan svara på om det finns någon tråd där man kan få lite hjälp med ett julkort? Tänkte försöka hitta någon som jag kan e-maila då jag inte känner mig bekväm att lägga ut en bild på barnen i tråden (vill helst att de & jag ska vara anonyma; så endast därför )


    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
Svar på tråden ~~~~~Photoshop ~~~~~~