• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • kotte1
    finskaflikkan skrev 2011-09-23 17:50:38 följande:
    Japp syms tydligt! Håller tummarna!!!
    tack... Glad
  • Ljushuvudet
    kotte1 test redigerat:


    kotte1:
    Jag ser ett svagt streck, tog och redigerade din bild med och där tycker jag nog allt att man ser ngt. Hoppas det inte gjorde ngt att jag redigerade det Skäms Jag älskar att trixa med testerna och se om man kan få kontrasterna tydligare...
  • stumpan85
    ratched skrev 2011-09-23 16:55:07 följande:


    Ser inget tyvärr.
    Tack för hjälpen! Och nej, nu ser jag verkligen inget.
  • stumpan85
    HelenFr skrev 2011-09-23 17:09:34 följande:
    Jag tycker mig utan att trixa se ett streck, men det är så svagt... Ta ett nytt test och hoppas på bättre klarhet...
    Tänkte vänta tills måndag, men får se om jag kanske tar ett nytt imorgon. Är det något, borde det ju va lite lite starkare imorgon. Men jag vågar nog ta lite vin ikväll, tror inte att det är något.
  • kotte1
    Ljushuvudet skrev 2011-09-23 19:03:58 följande:
    kotte1 test redigerat:

     


    kotte1:
    Jag ser ett svagt streck, tog och redigerade din bild med och där tycker jag nog allt att man ser ngt. Hoppas det inte gjorde ngt att jag redigerade det Skäms Jag älskar att trixa med testerna och se om man kan få kontrasterna tydligare...
    nej det gör absolut inget Glad jag tycker med det är
    jätteroligt att göra det... 
  • Ljushuvudet


    Stumpan85:

    Redigerade ditt test här, men det är svårt då det är mycket färgrester på det. Man kanske kan ana ngt men om jag var du så skulle jag hålla mig i ett par timmar och ta ett nytt.
  • Lil W

    Jag va rätt så säker på att jag såg ett sträck på stickan tills nu då jag är rätt så säker på att det är mensvärken som kommer smygandes nu såhär på kvällen när man ligger i sängen aja bättre lycka nästa månad för mig då men än hoppas man ju

  • linolle
    kotte1 skrev 2011-09-23 17:47:15 följande:
    redigera din bild lite.. tycker det syns ett streck Glad


    Åhh hoppas hoppas!!Vad snällt av dig!!!!
  • Mymemlan

    Den här fick jag bim - 5 tror jag (tror jag visat för er). Och har testat sen 2 ggr sen dess och fått neg. Mensen ska komma imorrn på morgonen, men tappen har inte alls öppnat sig än, och jag har inte någon sådär trevlig gasig magen som jag brukar ha samt magen är... trög. Förlåt för information! :P Ska köpa ett test om mensen inte kommer till på måndag. Men är det stor chans att man kan få minsta lilla antydan till streck och inte alls vara gravid, eller då vara det trots senare nagativa test? Man blir ju snurrig.


  • finskaflikkan
    Mymemlan skrev 2011-09-24 08:41:34 följande:
    Den här fick jag bim - 5 tror jag (tror jag visat för er). Och har testat sen 2 ggr sen dess och fått neg. Mensen ska komma imorrn på morgonen, men tappen har inte alls öppnat sig än, och jag har inte någon sådär trevlig gasig magen som jag brukar ha samt magen är... trög. Förlåt för information! :P Ska köpa ett test om mensen inte kommer till på måndag. Men är det stor chans att man kan få minsta lilla antydan till streck och inte alls vara gravid, eller då vara det trots senare nagativa test? Man blir ju snurrig.

     


    Syns ju ett svagt streck där! 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester