• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Marie-anne

    hej inte hört något från killen än, men jag hoppas så att han tar sej en funderare, han e ju bara fyra år äldre än mej och jag känner mej ju ej gammal. men jag har funderat o funderat efter jag var hos BM, för jag har ju gått ner tio kilo, men ändå har jag mage och jag har ju cyklat hela sommaren då mamma bytt hjärtklaff och inte kunna t köra bil och jag har ej körkort, men ändå har jag världens hm sk ölmage och större bröst och ont i ryggen nästan jämt, men ändå så ville ej BM, lyssna på mej för hennes test sa inte gravid=(

  • Hope2003

    Vad tror ni?

    Dock på BIM -3/4

    Har tyvärr börjat blöda, men hoppas på att det är kroppen som inte vet vad den vill Oskyldig

    HOPPET ÄR DET SISTA SOM ÖVERGER MÄNNISKAN!!!

  • Stinis83

    Grip79, det ser positivt ut :) Man kan blöda av olika orsaker under graviditeten utan att det behöver vara farligt :) Hur är blödningen, är den som en vanlig mens typ?

    Slemhinnorna kan vara väldigt sköra, så har man tex haft sex kan det börja blöda. Jag fick en störtblödning i v 8, och resultatet av den graviditeten är en pigg och frisk tjej på snart två år :) Håller tummarna för dig!

  • Stinis83

    Jag hade också alldeles färskt blod och mängder av det. Det var bara blod och inga flytningar och berodde med största sannolikhet på att vi hade haft sex dagen innan. Men man blev ju såklart ledsen och rädd att det var över, det forsade verkligen.

    Har du ont? Är det klumpar?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester