• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • slemtorsk i din bralla
    Den lilla M skrev 2011-10-03 18:04:13 följande:
    slemtorsk: ja jag vet det men jag har alltid fått utslag på äl+8 eller äl+9 när jag varit gravid så kan inte hjälpa att tappa hoppet lite grann.. Men ska testa igen på onsdag bara för att jag inte kan låta bli haha!!
    Alla graviditeter är ju olika.......
    lilaemma skrev 2011-10-03 16:34:15 följande:
    Jepp. Tyvärr... Sen i juli så varje gång jag testar med babytimes tester... Testlagret säger klart nej. Men som sagt: det är efter att tiden gått ut... så det räknas ju inte som + på nått sätt... Men det gör ju testandet lite mer spännande ;)
    Jag har visserligen inte testat så länge med Babytimes extra-känsliga, men har hunnit avverka 4-5 st och INTE ETT ENDA av dem har visat utslag efter utgången tid...till skillnad från testlagrets som jag fått streck på flera gånger.... en gång svagt under rätt tid och 3-4 ggr efter utgången tid så jag skulle nog kolla upp HCG-halten som någon föreslog, alltså vad du har för halt som "icke-gravid"
  • HeidiiD

    Hej Tjejer! 

    Nu har jag precis gjort ett test av preg igen och vet ni ? - JAG ÄR GRAVID! :D

    Har tyvärr varken kamera eller webbcam här men denna gången blev det ett tjockt fint rosa sträck, inte helt klart, utan lite svagt ändå. Ringa mvc imorgon! :)

    Tack för ert stöd tjejer och lycka till allihopa, kommer fotsätta följa er!

    KRAM!  

  • kotte1
    Guacamole skrev 2011-10-03 18:17:12 följande:
    Positivt. Vilken dag i cykeln är du på?
    Tycker du? Tror jag är på bim idag. 
  • Knasten83
    HeidiiD skrev 2011-10-03 18:19:13 följande:
    Hej Tjejer! 

    Nu har jag precis gjort ett test av preg igen och vet ni ? - JAG ÄR GRAVID! :D

    Har tyvärr varken kamera eller webbcam här men denna gången blev det ett tjockt fint rosa sträck, inte helt klart, utan lite svagt ändå. Ringa mvc imorgon! :)

    Tack för ert stöd tjejer och lycka till allihopa, kommer fotsätta följa er!

    KRAM!  
    massa grattis!!!!!!!!! Vilket försök?
  • kotte1
    Guacamole skrev 2011-10-03 18:23:15 följande:
    Ta ett nytt test med morgonurin imorgon eller på onsdag.. 
    redigerade bilden lite.. syns det bättre nu? Är det pos?
    vill ju gärna att det är det.. ja jag ska ta imorgon bitti

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester