• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Stinis83

    Linnsi, det tycker jag att du ska våga berätta :) Är du dessutom på BIM-2 så kommer det bli starkare :) Grattis igen!

  • autumn

    Godmorgon.
     Jag hittade ett test så jag kunde ju inte hålla mig från att ta det idag , och idag hade jag inte kissat någongång innan. Det är starkare än igår, men jag har inga symptom,förutom att jag hade svårt att somna igår för det liksom kröp i benen, om nu det kan vara tidigt symptom?  Det är BIM idag OM jag har 28 dagars cykel vill säga...



    Grattis Linnsi, jag ser ett plus :)
  • Skrutt 83

    Linnsi: STORT grattis!!! Du har absolut en bebis i magen, så berätta du för sambon! Haft mycket symtom?


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
  • Skrutt 83

    Slemtorsk: tråkigt med - idag men så tidigt ännu!! Håller tummarna. Stort lycka till på teorin idag!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
  • MissMollis

    Hej på er!
    Har följt tråden tycker den är helt strålande o det är ju så sjukt spännande med allas tester Skrattande Grattis alla plussare btw!

    Hoppas det är ok jag snor åt mig lite uppmärksamhet nu för en fråga o inte ett test att analysera (som tråden är till för)..

    Men ni som hänger här verkar ju ha lite koll lixom :P Det jag ville fråga om är det här med ägglossningstest, för jag började med äl-test förra cykeln och tycker de är lite svåra att förstå.
    Jag hade en stegring tyckte ja runt dag 14/15 sen kom mensen dag 29 och så långt allt väl. Men jag har testat dessa älstickor lite till o från för o se hur de ser ut när man inte har äl. Under mensen och även precis efter (alltså nu:)) får jag positiva utslag, inte jättestarka men iaf vad jag tycker är lika starkt som kontrollstrecket. Är det så här det ska vara? När sjunker nivåerna igen så att jag kan se att det blir en ny stegring om 2 veckor?? blir lite orolig för vill för allt i världen inte missa äl fniss :P

    Ska favorita tråden o ursäktar mig igen för att jag inte håller mig till ämnet :)

  • Lyckliglottad
    autumn skrev 2011-10-10 08:42:24 följande:
    Godmorgon.
     Jag hittade ett test så jag kunde ju inte hålla mig från att ta det idag , och idag hade jag inte kissat någongång innan. Det är starkare än igår, men jag har inga symptom,förutom att jag hade svårt att somna igår för det liksom kröp i benen, om nu det kan vara tidigt symptom?  Det är BIM idag OM jag har 28 dagars cykel vill säga...


    Grattis Linnsi, jag ser ett plus :)
    Grattis!!
  • Lyckliglottad

    Tror jag ska testa jag med kan inte hålla mig så går och kissar nu  har BIM på lördag så BIM-5 idag

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester