• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Skrutt 83

    Hej tjejer!

    Är så där löjligt glad idag!! Glad Tror bestämt att jag har äl denna månad trots allt, för visst sjutton är detta test positivt? Tog det nu ikväll vid 21 tiden.



    Är så lycklig att allt verkar fungera igen, är dock på dag 20 idag så cykeln verkar blivit väldigt lång men är så glad över att jag verkar ha äl iallafall!! Typiskt nog är sambon borta sedan i fredags, kommer hem imorgon. Men mys natten till fredag och imorgon borde väl ge lite chanser iallafall va?


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
  • Skrutt 83

    Miss smilla: Ser lovande ut! Håller tummarna för starkare plus imorgon!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
  • Fröken Smilla
    Skrutt 83 skrev 2011-10-15 21:32:57 följande:
    Miss smilla: Ser lovande ut! Håller tummarna för starkare plus imorgon!
    Tack!!

    Och stort grattis till ditt plus! Det är ju toktydligt!!
  • Skrutt 83
    Fröken Smilla skrev 2011-10-15 21:33:41 följande:
    Tack!!

    Och stort grattis till ditt plus! Det är ju toktydligt!!
    Det är inget plus, bara ett äl-test :) Sedan mitt mf i augusti har jag inte fått något positivt äl-test så varit högst osäker om jag haft äl så när kvällens test var positivt blev jag så löjligt glad, ville höra om andra skulle tolkat det som positivt också!
    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
  • Skrutt 83
    Skrutt 83 skrev 2011-10-15 21:31:24 följande:

    Hej tjejer!

    Är så där löjligt glad idag!! Glad Tror bestämt att jag har äl denna månad trots allt, för visst sjutton är detta test positivt? Tog det nu ikväll vid 21 tiden.



    Är så lycklig att allt verkar fungera igen, är dock på dag 20 idag så cykeln verkar blivit väldigt lång men är så glad över att jag verkar ha äl iallafall!! Typiskt nog är sambon borta sedan i fredags, kommer hem imorgon. Men mys natten till fredag och imorgon borde väl ge lite chanser iallafall va?


    Vill bara förtydliga att detta är ett äl-test!
    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
  • Skrutt 83
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-10-15 21:36:38 följande:
    ingen mens än.. men brun/röda flytningar.... så det kommer ju troligtvis under natten/morgonen
    Tråkigt att höra =( Fortsätter att hoppas för er!!
    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
  • Fröken Smilla
    Skrutt 83 skrev 2011-10-15 21:37:59 följande:
    Vill bara förtydliga att detta är ett äl-test!
    äh jag läste ju för fort

    Men det är iaf ett positivt äl-test, grattis
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-10-15 21:36:38 följande:
    ingen mens än.. men brun/röda flytningar.... så det kommer ju troligtvis under natten/morgonen
    usch tråkigt
  • lilaemma

    Skrutt83: Jag har aldrig använt äl test, men tycker definitift det ser positivt ut. Mys på så snart ni kan! Spermier kan leva länge under rätt förutsättningar och ägget lever ju ett dygn efter äl också så visst finns chansen...

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester