• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Den lilla M

    hm ok så du är alltså på BIM +4/5.. ja antingen kan du ha haft väldigt utspätt urin eller så är det en av CB känds spökstreck som dök upp. Håller dock tummarna för ett tydligt och fint streck i morgonbitti


    bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • Langtarmassa
    viochdu skrev 2011-10-15 22:32:45 följande:
    håller med! tar med morgonurinet så blir du säkrare.. När är BIM?
    Svarade precis innan du skrev ;)

    Har också testat med två ägglossningstest igår och idag innan jag köpte testen, och dom visade positivt. Har hört att dom kan göra det om man är gravid? 
  • MissFörstånd

    Lilaemma - ser ngt på det sista av de tre och även på de bilder du la upp senare .

    Miss smilla - ser bra ut

    Skrutt - hejja

    Rosagron - skymtar ngt, svårt att säga! Hoppas på starkare imorgon!

    Envira - ser tyvärr inget

  • Skrutt 83

    Åhh vad glad jag blir att ni också tycker det är positivt, är så glad, all oro som varit kring varför äl inte kommit tillbaka efter mf är som bortblåst och nu kan jag med glädje börja räkna ner till BIM och förhoppningsvis snart lägga in bild på ett positivt graviditetstest! Har en väldigt bra känsla nu för denna månad!


    lilaemma: Jag ser något på ditt test, men lite smalt va? Ska bli spännande att se testet imorgon, håller tummarna!

    Miss smila: Hoppas det var en bra taktik, verkar så, är ganska säker på att du får ett starkare plus imorgon! Haha ja han kommer hem lägligt iallafall, stackarn  kommer knappt få komma innanför dörren innan jag sliter av han byxorna haha!

    rosagron: Vågar mig på ett GRATTIS!!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
  • Jess86
    Langtarmassa skrev 2011-10-15 22:25:33 följande:
    Fick ett svagt plus för några timmar sen, var tvungen att springa iväg till en kompis och fråga om jag inbillade mig.. Men hon sa att jag inte gjorde det  :O

    Jag börjar dock tro att jag inbillar mig, för när jag tar kort på det så syns bara ena strecket av plustecknet...


    Du MÅSTE vara gravid, grattis!
     
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester