• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • whattha

    Tack=) Men eftersom det itne var starkare imorse så börjar man ju tro att man är knäpp eller att man kan ha fått tidigt mf? Ska iaf testa digitalt på onsdag tänkte ja=)

  • Lövet22
    whattha skrev 2011-10-16 13:51:07 följande:
    Tack=) Men eftersom det itne var starkare imorse så börjar man ju tro att man är knäpp eller att man kan ha fått tidigt mf? Ska iaf testa digitalt på onsdag tänkte ja=)
    Låter som en bra ide´
  • Vindruvan
    sweasmamma skrev 2011-10-16 13:21:56 följande:
    det är ju brett ,ser ut som ett pos!!!
    hoppas hoppas!Solig
  • sweasmamma
    whattha skrev 2011-10-16 13:34:29 följande:

     


     


    Här kommer mina test från igår.
    Det översta är från eftermiddagen och det understa från morgonurinen, Strecket från morgonen såg likadant ut inom tidsramen som efter att det torkat.

       Och såklart en inverterad;)

     

    Tog ett nytt test imorse och det var svagare, ska ta ett nytt om några dagar. 
    vågar mig nog allt på ett grattis =) när har du bim
  • Envira

    jag tog ett test på 10 miu nu.(ja jag är lite testgalen såhär på bim) tyckte jag skymtade något och när jag gjorde om dem tyckte jag det blev lite tydligare, men det är absolut möjligt att jag är inbillningssjuk såhär på bim. 





  • Kolasnöret

    Har kollat några gånger på er sida. Har inte vågat skriva. Vill så gärna ha ett + men jag vet inte när jag har BIM :)
    Varenda gång jag får mens så säger jag till mig själv att jag ska skriva upp det, men så glömmer jag det lika fort.
    Nu, om jag räknar på det, så borde BIM bli nu i helgen.
    Jag har en son sen tidigare och ni som har ammat, ni vet hur det liksom spänner innifrån brösten precis innan man behöver amma, så spänner det i brösten nu. Det nästa värker. Mår illa och är yr. Så jag tror att jag ska våga mig på ett test i morgon. Lägger in det här sen så får ni bedöma :D

  • linnsi
    Kolasnöret skrev 2011-10-16 17:29:09 följande:
    Har kollat några gånger på er sida. Har inte vågat skriva. Vill så gärna ha ett + men jag vet inte när jag har BIM :)
    Varenda gång jag får mens så säger jag till mig själv att jag ska skriva upp det, men så glömmer jag det lika fort.
    Nu, om jag räknar på det, så borde BIM bli nu i helgen.
    Jag har en son sen tidigare och ni som har ammat, ni vet hur det liksom spänner innifrån brösten precis innan man behöver amma, så spänner det i brösten nu. Det nästa värker. Mår illa och är yr. Så jag tror att jag ska våga mig på ett test i morgon. Lägger in det här sen så får ni bedöma :D
    Spännande :D
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester