• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • sweasmamma
    mamma91 skrev 2011-10-16 22:38:47 följande:
    Hej! tog ett test imorse, direkt efter jag gjort det jag ska så tittar jag på testet och det börjar bli ett + , fick lite panik la ifrån mig testet å torkade mig och drog upp byxorna såg då att + vart svagare och svagare och sen försvann det.. nån som varit med om samma sak?
    Är jag gravid eller va det negativt????
    cb??? så fick jag också ,det samlas liksom färg där plusset ska bli =(
  • Lillastrumpen
    Skrutt 83 skrev 2011-10-17 08:21:19 följande:
    Lillastrumpen: jag ser absolut!! Grattis! :)
    Tack Skrutt! =) Ja, jag vet ju resultatet men ni verkar vara en tuff "crowd" att få ett JA från så det är ju kul att få bekräftat att man inte så i syne även om det var så långt från BIM! =)
  • sweasmamma

    alltså ... jag har ett cb liggandes hemma,blir ju helt nervös när jag ska testa om jag också får spök =(

     rekomenderar ni något annat test ?? (ev) äl+8 idag !! inbillar jag verkligen mig för brösten ömmar !! 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester