• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Lufsan
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-10-19 12:02:55 följande:
    jag håller tummarna.. glöm inte att uppdatera
    Lufsan skrev 2011-10-19 12:01:11 följande:
    Hej tjejer!
    Någon av er som använt apoteket hjätats test?  
    japp.. hur så?
    Toge ett nyss nämligen och fick ett mycket svagt streck, har bara min dåliga mobilkamera. Men tyckte du att dom var bra, fick du spökstreck eller nått? 
    En dag i sänder.
  • slemtorsk i din bralla
    Lufsan skrev 2011-10-19 12:08:11 följande:
    Toge ett nyss nämligen och fick ett mycket svagt streck, har bara min dåliga mobilkamera. Men tyckte du att dom var bra, fick du spökstreck eller nått? 
    nä inget spökstreck
  • Lufsan

    Jag vet inte om man kan se någonting alls. Som sagt taget med min extremt dåliga mobilkamera. 



     


    En dag i sänder.
  • LitenEmma91

    hoppas verkligen det inte är falska pos jag fått, då slipper jag köpa julklappar till mamma och pappaTomte

  • Den lilla M
    SpankyCake skrev 2011-10-19 12:24:26 följande:

    hoppas verkligen det inte är falska pos jag fått, då slipper jag köpa julklappar till mamma och pappaTomte


    haha ja det är ju en bra anledning
    bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • Lufsan
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-10-19 12:13:33 följande:
    nä inget spökstreck
    Okej, då får vi hoppas att det här strecket stämmer. Pratade med BM om testen och min blödning och hon sa att det lät som en blödning man har i början av grav och att jag skulle avvakta två veckor och ta ett nytt test då. Men hur ska jag klara av två hela veckor?? 
    En dag i sänder.
  • Skrutt 83
    sweasmamma skrev 2011-10-19 11:59:50 följande:
    jo nu när det ligger på "uppvärmning" så har det fått normal färg!! snart ska jag testa!! sjukt nervös
    Håller tummarna!!! VÄntar med spänning på uppdatering!
    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
  • Envira
    Lufsan skrev 2011-10-19 12:22:28 följande:
    Jag vet inte om man kan se någonting alls. Som sagt taget med min extremt dåliga mobilkamera. 

     


     


     


     


    ser tyvärr ingenting :( när har du bim?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester