• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Squeezy
    HelenFr skrev 2011-10-28 12:01:13 följande:


    Jag tycker verkligen att där är ett svagt streck på testlagrets...Och med lite trix så syns det tydigt tycker jag..
    Håller med. Kan du inte trixa med mitt oxå? Vill se lite vilken färg det är...
  • Skrutt 83
    HelenFr skrev 2011-10-28 12:01:13 följande:


    Jag tycker verkligen att där är ett svagt streck på testlagrets...Och med lite trix så syns det tydigt tycker jag..
    Tack snälla för att du trixade med mitt!. Åhh nu börjar jag skaka!!! Där är det ju faktiskt verkligen rosa!!!! =) Nu kommer jag inte kunna hålla mig från att testa i em!
    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
  • Skrutt 83
    HelenFr skrev 2011-10-28 12:34:13 följande:


    Höststjärna: Kan inte riktigt avgöra om det är rosa eller inte, men ett streck är där i alla fall...
    Höststjärna, jag tycker det är rosa! Shit vad lika våra är =) Helene: Syns mitt inverterat också? Hur gör du när du redigerar?
    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
  • HelenFr


    Jag använder photoshop och nu kan jag inte de svenska termerna för jag använder engelsk version men mixar med bl.a hue/saturation, brightness/contrast...
    Inverterade ditt skrutt och tror att det syns lite men kan inte säga om det är jag som blivit skärmblind...   
  • Stella 78

    Höststjärna, tycker det syns bra på dina på de fixade bilderna! Håller tummarna för att det håller i sig! Hur långt efter ÄL är du?

  • Skrutt 83
    HelenFr skrev 2011-10-28 12:43:42 följande:


    Jag använder photoshop och nu kan jag inte de svenska termerna för jag använder engelsk version men mixar med bl.a hue/saturation, brightness/contrast...
    Inverterade ditt skrutt och tror att det syns lite men kan inte säga om det är jag som blivit skärmblind...   
    Syns något svagt här med men tydligare när du redigerade vanligt. Då såg man ju verkligen nåt rosa! Tack för hjälpen
    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
  • Skrutt 83

    HeleneF: Här är samma test fast bilden är tagen senare.. Syns något där med om du skulle orka redigera?



    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
  • HelenFr


    Skrutt: På den senare får jag inte fram något hur jag än vrider och vänder på det vad jag ser i alla fall...
  • Skrutt 83
    HelenFr skrev 2011-10-28 13:17:25 följande:


    Skrutt: På den senare får jag inte fram något hur jag än vrider och vänder på det vad jag ser i alla fall...
    Ok tack, detta är efter tiden så vill hellre lita på det första du fixade som var inom angiven tid.. Vet inte vad jag ska tro, försöka att inte hoppas så mkt iallafall
    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester