• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Ljushuvudet
    hyggan skrev 2011-11-03 17:01:46 följande:

     


    mitt då?
    Positivt tycker jag
  • hyggan

    tror fan inte att det är sant.... försökt i flera år, detta är det närmaste ett positivt test jag har kommit.....

  • hyggan

    tänkte testa med ett "riktigt" test ikväll... köra till apoteket snart... viket ska jag ta ? hur länge ska jag hålla migt från att kissa?

  • viochdu
    hyggan skrev 2011-11-03 17:06:53 följande:
    tänkte testa med ett "riktigt" test ikväll... köra till apoteket snart... viket ska jag ta ? hur länge ska jag hålla migt från att kissa?
    När har du BIM, har det passerat så är väl ett CB digitalt att tänka på!
  • AnnA1985

    har följt denna tråd ett tag, men tror jag inte skrivit mer än 1-2 kommentarer hittills :p
    Jag mår illa och är trött, ömma pattar... Bim +1 eller +3... Antingen är jag skenis eller så är jag det inte ;p
    Ska göra test imornbitti... får se om det blir nåt test för er att analysera ;)  

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester