• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • JennyOhlsson
    Squeezy skrev 2011-11-03 15:18:52 följande:
    Samma här, förutom de blodiga flytningarna. När skulle du haft mens?

    jag skulle haft mensen den 26/10...
    förra onsdagen...
     
  • LitetBus

    Höststjärna - Det blev nog knasigt ljus bara

    Lufsan - Var det också med preg? Har ju hört många som får spökstreck med det så förstår inte ens varför jag köpte det..
    När dök strecket upp på ditt test i sådant fall??

  • Squeezy
    JennyOhlsson skrev 2011-11-03 18:45:17 följande:
    jag skulle haft mensen den 26/10...
    förra onsdagen...
     
    Har du barn sedan tidigare? Kontaktat gyn? Jag hade min sista mens 26/9. Ska till BM för koll den 14:e.
  • Lufsan
    LitetBus skrev 2011-11-03 18:50:09 följande:
    Höststjärna - Det blev nog knasigt ljus bara

    Lufsan - Var det också med preg? Har ju hört många som får spökstreck med det så förstår inte ens varför jag köpte det..
    När dök strecket upp på ditt test i sådant fall??
    Japp! Jag köpte testet för att det var antingen det eller CB =P. Skymtade strecket under tiden (30min) när det torkat var det starkare och färgat. Köpte ytterligare ett senare och fick ett lite svagare men fortfarande fullt synbart streck. 
    Set finns längre vak i tråden.  
    En dag i sänder.
  • LitetBus

    Lufsan, du är säker på att du inte var gravid och fick mf sen då?
    Du har inte lust att posta testet igen? Orkar inte riktigt leta 500 sidor bak i tråden

  • kanske 4a
    LitetBus skrev 2011-11-03 18:20:19 följande:
    Vad tror ni om mitt? Ser ni något streck?


    Jag ser ett streck.

    Jösses amalia vad ni skriver! :) Grattis till alla nya pluss.     
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    hyggan skrev 2011-11-03 17:01:46 följande:


    mitt då?
    Det ser definitivt posititivt ut. Lite lurigt dock med färgresterna. Ta ett nytt :)
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • sweasmamma
    LitetBus skrev 2011-11-03 18:20:19 följande:
    Vad tror ni om mitt? Ser ni något streck?

     


    ja streck eller skugga men visst syns det =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester