• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • XLNT
    AnnA1985 skrev 2011-11-03 22:55:08 följande:


    Jag kunde inte hålla mig till imorn bitti... testade för 15min sen... är det på riktigt eller är det spök? Jag vet inte hur det ska se ut.. shit vad nervös jag blev!
    Ser positivt ut i mina ögon iaf
    Så jag vågar mig nog på ett grattis

    När har du BIM?   
  • AnnA1985

    Hade bim runt första till tredje november.. Började må illa igår, ömma bröst började redan förra fredagen.
    Tack! Shit... nu måste jag smälta detta... och säga till min karl som somnat i sängen, har inte sagt nåt än, blev så ställd! :p 

  • XLNT
    AnnA1985 skrev 2011-11-03 23:01:29 följande:
    Hade bim runt första till tredje november.. Började må illa igår, ömma bröst började redan förra fredagen.
    Tack! Shit... nu måste jag smälta detta... och säga till min karl som somnat i sängen, har inte sagt nåt än, blev så ställd! :p 

    Spring och väck honom direkt
  • XLNT
    sassa87 skrev 2011-11-03 23:06:35 följande:
    I.gen som ser på mina test

    Jag ser nånting där. Men eftersom jag aldrig har sett såna test förut så kan jag inte säga om det är positvt. 

    Ta ett nytt imorgon och se om det syns bättre   
  • Lufsan
    Ljushuvudet skrev 2011-11-03 16:38:04 följande:

     


    Lufsan jag tog mig friheten att trixa med ditt kort, hoppas det var ok Drömmer Jag satte ut en pil där jag tycker det ser ut som ett streck
    Missade detta totalt! Det är ju ett streck där!!!!! Jesus amalia. Men det betyder ju iof inte att det är pos. Men vi kan ju hoppas att det blir starkare!
    En dag i sänder.
  • alexander2011

    Litetbus och hyggan.

    tcyker båda era tester ser positiva ut :) 

  • LitetBus

    Tack alla som svarat! Hoppas sååå att det är positivt och inget spökstreck... Är bortrest över helgen men ska försöka hinna in på Apoteket och köpa ett digitalt test imorgon så jag kan testa på lördag morgon, annars får jag så snällt hålla mig till tåls tills på tisdag..

  • Marie-anne

    suck känner mej förbannad att jag ej tog ett kort på mitt första aco preg, för precis så där men starkare var mitt och det e inget lurt! lessen idag=(
    var hos farsan o styvmorsan, allt var väl ok tills vi kom in på fd killen, och jag råkade nänma barnbiten, då röt min styvmor, du är aaalldeles för gammal för barn! men om du skaffar och det är ditt beslut kommer inte jag hjälpa dej med pengar eller kläder! suck det var inte det jag ville höra, och pappa sa ingenting...

  • viochdu
    Marie-anne skrev 2011-11-04 02:53:48 följande:
    suck känner mej förbannad att jag ej tog ett kort på mitt första aco preg, för precis så där men starkare var mitt och det e inget lurt! lessen idag=(
    var hos farsan o styvmorsan, allt var väl ok tills vi kom in på fd killen, och jag råkade nänma barnbiten, då röt min styvmor, du är aaalldeles för gammal för barn! men om du skaffar och det är ditt beslut kommer inte jag hjälpa dej med pengar eller kläder! suck det var inte det jag ville höra, och pappa sa ingenting...
    Men har du fått ett som ser pos ut och resten neg. Då tror jag bara du måste lita på att du inte är gravid. Detta är ju ändå tråden för SPÖKSTRECK, alltså streck som finns där men som inte är posetvia! Och har du inte fått ett enda pos test efter det testet nä då är du inte gravid. Tyvärr. :(
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester