• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Knasten83

    Nä, man glömmer så snabbt!! :) jag har en flicka på 15 mån och glömt redan hur allt kändes. Jag minns mest mensvärken som kom o gick...

  • BebisVagga
    Knasten83 skrev 2011-12-03 20:43:46 följande:
    Nä, man glömmer så snabbt!! :) jag har en flicka på 15 mån och glömt redan hur allt kändes. Jag minns mest mensvärken som kom o gick...
    ja o det kan ju likagärna vara mens symtom.. så jag hoppas inte på något..
  • alexander2011

    är det för sent för mig o försöka pricka in äl igen. hade positivt äl i förrgår runt 20.00 negativt på eftermiddagen dagen efter. hade sex den kvällen men inget mer. hoppas det räcker. sambon var inte alls på humör igår

  • Knasten83

    Det e skrämmande likt. Men klart man önskar! :)
    Den enda skillnaden jag kände tidigt va att jag hade ont i brösten för det har jag aldrig annars!

  • Marie-anne

    skit samma vad ni tror, jag litar på vad BM sa och jag tror inte hon ljuger för mej! och du visade ju dina test och jag sa bara att jag tyckte dom såg ut som mina, men som sagt skit samma, jag får tydligen inte hålla med andra så....

  • Ljushuvudet
    Marie-anne skrev 2011-12-04 00:48:18 följande:
    skit samma vad ni tror, jag litar på vad BM sa och jag tror inte hon ljuger för mej! och du visade ju dina test och jag sa bara att jag tyckte dom såg ut som mina, men som sagt skit samma, jag får tydligen inte hålla med andra så....
    Fast Marie-anne de test som Slemtorsk lade upp var ju positivt pga sprutan som hon tagit för ett par dagar sedan och det står ju klart och tydligt i texten med.

    Det finns ingen som kan sia i huruvida du hade missfall eller inte utan det vet ju du bara själv.
  • Marie-anne

    jo jag vet varför hennes var positivt och jag vet att hon har svårare med att få barn och jag tycker hon och hennes kille är superstarka som orkar gå igenom detta! och jag har fått bekräftat av både BM och KK att jag fått missfall, och jag blev troligen gravid den andra augusti och som sagt det bekräftade båda två! men varför är mina ögon då konstigare än andras, jag säger ju bara som alla andra skrivit och dom är väl inte blinda heller, men men det kvittar ju vad jag skriver, ni har ju redan bestämt er vad jag e för någon och jag tror inte alls på spåkulor och sånt ser det som en kul grej bara, men kan inte låta bli att vara ironisk, men det är konstigt att bara jag e droppen som får bägaren att bli full!

  • Marie-anne

    jag går inte alls ut hit för att såra någon och jag hittar inte på saker heller, men tyvärr verkar det som bara jag ser fel på testen som alla andra ser positivt på och jag tycker alla här förtjänar all lycka i hela världen som orkar testa, bli med barn efter missfall, ivf eller hur ni nu gör! jag följde ert råd och gick både till BM och KK, och dom sa missfall båda två och jag blev troligen som sagt gravid i augusti, visst , jag kan inte få folk att tro mej, men jag har inte för vana att hitta på saker och jag vill inte alls såra någon och jag vet att spåkulor tarot och sånt inte är sant , jag läser det bara för nöjes skull och tycker det är kul att skriva nått ironiskt, men jag går inte alls hit och tänker, o idag ska jag verkligen såra någon! utan jag vill vara stöttande och se vad andra ser, men det verkar som mina ögon inte duger fast jag tittar på allas tester och läser andras kommentarer om dom samma, men ändå är det jag som ser fel hela tiden, men som sagt, har jag sårat nån ber jag om ursäkt så mycket jag kan, men om ni ej vill ha den, får ni den ändå! kram!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester