• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • AG11
    Mini Léonie skrev 2012-04-26 17:59:11 följande:
    EsMamma:
    Ja eller 5 känns det som haha.
    Är det vanligt att må illa med tjejer?
    Jag spydde som en kalv med sonen.
    ♥☆° 111223 °☆♥
  • Envira

    jag är på dag 40 i cykeln , det var längesen den var såhär lång, det var bara när jag nyss slutat med p-piller.. Men inget positivt test, är det bara att invänta mensen då eller?:/

  • Knasten83

    Godmorgon flickor!

    Morgonens samtal med KK resulterade i att det blir inseminering i sep. Jag skulle egentligen insemineras direkt men de har stängt under sommaren så det blir pergotime under sommaren!

    Mådde inte bra med pergo förra gången men kanske det är annorlunda nu!? Hoppas!
    Känner mig mer avslappnad denna gången. :)

  • Momtobee
    Knasten83 skrev 2012-04-27 09:58:08 följande:
    Godmorgon flickor!

    Morgonens samtal med KK resulterade i att det blir inseminering i sep. Jag skulle egentligen insemineras direkt men de har stängt under sommaren så det blir pergotime under sommaren!

    Mådde inte bra med pergo förra gången men kanske det är annorlunda nu!? Hoppas!
    Känner mig mer avslappnad denna gången. :)
    Åh vad härligt Knasten!
    Hoppas att det fungerar bättre med Pergo den här gången :) Håller alla tummar och tår för att det ska bli er tur nu!
  • Hoppas 2012
    Knasten83 skrev 2012-04-27 09:58:08 följande:
    Godmorgon flickor!

    Morgonens samtal med KK resulterade i att det blir inseminering i sep. Jag skulle egentligen insemineras direkt men de har stängt under sommaren så det blir pergotime under sommaren!

    Mådde inte bra med pergo förra gången men kanske det är annorlunda nu!? Hoppas!
    Känner mig mer avslappnad denna gången. :)
    Godmorgon och grattis till inseminering!
    Spännande. Synd det inte blev i sommar om det var det ni önskade men det är ju kanon att du nu vet när det blir av. Hoppas du mår bättre denna gången av pergo.
  • Niicesara
    lillabambi skrev 2012-04-27 08:31:25 följande:
    Brudar.... Var på rul igår och fick se en frisk liten flicka
    Åhh vad kul! :) Vilken vecka är du i nu?
  • Starbaby

    Vad säger ni?

    MF 4 april - blödde i ett par dagar.

    Testade negativt med ett digitalt cb för drygt en vecka sedan för att se att alla hormoner är ur kroppen.
    BIM -6 testade jag negativt med apotekets test.

    Imorse med mycket koncentrerad morgonurin BIM -3 svagt streck.

    Kan det vara en ny grav? Kan det vara rester från förra grav som CB digitala testet inte reagerade på?

    Vet ni om CB behöver mycket hcg för att visa positivt och kan den ha missat det lilla för en vecka sedan som apotekets test plockar upp idag?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester