• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • tebba1978

    Hej igen tjejer!! Jag plussade ju i fredags med sticka från bäst på test och cb digital:) i morse tog jag ett test till från bäst på test och det var positivt men ingen direkt stegring:( måste man få det eller betyder det missfall på g?

  • Mini Léonie

    Nötcreme:
    Va längesedan jag va här inne och läste. Så såg mina flesta plus ut men sen vet jag att alla testlagrets visat så ett tag. Har det blivit bättring nån som vet?

  • sweasmamma
    tebba1978 skrev 2012-07-30 09:01:24 följande:
    Hej igen tjejer!! Jag plussade ju i fredags med sticka från bäst på test och cb digital:) i morse tog jag ett test till från bäst på test och det var positivt men ingen direkt stegring:( måste man få det eller betyder det missfall på g?
    det behöver det inte alls vara men ett tips är faktiskt att sluta testa när man väl plussat !! speciellt med ett digitalt också , hcg nivån stiger olika hos olika människor så sluta testa och försök njut ! det som sker det sker
  • sweasmamma
    Nötcreme skrev 2012-07-30 09:08:51 följande:

     


    Menar du att dina plus såg ut så alltid ? när dom var negativa oxå? lr varit gravid ?
    jag tror tyvärr neg 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester