• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Ungmamma1988

    Nu vet jag varför mina testar har visat så starkt..  KÄNSLIGA LÄSARE SKA INTE LÄSA!

    Imorse när jag gick på toa så låg det ett litet foster i bindan och sen kom allt i toan.. Så antagligen så hade jag tvillingar så att den andra kom ut nu. För det var ingen ny graviditet då det var i samma storlek som det som när jag gjorde den ofriviliga aborten..

    Så nu tar vi nya tag.. 

     

  • Ungmamma1988
    mikaela23 skrev 2013-05-31 07:28:16 följande:
    Ser jag i syne?? Eller visst är det ett svaagt streck? BIM-2, morgonurin. 

     


    ser något väldigt svagt. håller tummarna :)
  • MEMFS
    mikaela23 skrev 2013-05-31 07:28:16 följande:
    Ser jag i syne?? Eller visst är det ett svaagt streck? BIM-2, morgonurin. 

     


    Ser också något väldigt svagt, håller en tumme:)
    ♥ Isabell 090304 och Felize 100921 ♥
  • viochdu

    Knasten fick samma streck som jag. Då det verkar vara spök. Hon skickade test till mig och jag fick samma streck som henne.

    Dessa streck ser verkligen ut som ett svagt streck. Då det är raka fina linjer och rosa ut.

    knasten fick mens och jag är på äl+12.(bim-1)

    Hade jag inte sett knastens streck hade jag tagit mina test sombörjan till pos. Men knasten testade efter blödningen och samma streck. Verkar vara testen som är fel.

    Jag tar nya tag. mens imorgon , då börjar jag med munkpeppar.

  • Lijkan

    Viochdu, är det från testlagret?

    Tråkigt att det ska synas så tydligt, men svagt, även om det är negativt.

    Om min mens kommet denna gång också, så ska jag testa vit grapefrukt juice.

    Vågar inte testa sådant som kan ändra cykeln med -/+ dagar.

  • blomman02
    Ungmamma1988 skrev 2013-05-31 07:24:40 följande:
    Nu vet jag varför mina testar har visat så starkt..  KÄNSLIGA LÄSARE SKA INTE LÄSA!

    Imorse när jag gick på toa så låg det ett litet foster i bindan och sen kom allt i toan.. Så antagligen så hade jag tvillingar så att den andra kom ut nu. För det var ingen ny graviditet då det var i samma storlek som det som när jag gjorde den ofriviliga aborten..

    Så nu tar vi nya tag.. 

     
    oj :S Vilken vecka va det du gjorde aborten? Va konstigt att man inte sett det med ultraljud?? 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester