• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • MissKaos

    Cb är ju pos!!


    Lady Gaga skrev 2013-09-11 14:25:44 följande:
    oj råkade posta innan jag var klar (smacks head) Idag köpte jag ett clearblue och ser ett svaaaaaaaaaaagt streckVa fan ska man tro?

     

    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • LovisaC
    Copycatkid skrev 2013-09-11 16:04:41 följande:

    Ok! Tack för engagemang, jag tänkte prova clearblue om ett par dagar, om inte mensen kommer innan! Lycka till :)
    Det låter som en bra idé! Det verkar som att de inte ger speciellt mycket spök eller felaktiga resultat :)
    (Man måste dock ha tålamod och något sådant fanns inte till mig......)
    Lycka till själv! :) 
  • Jacqueline

    Nån som vet om feber kan påverka ägglossning/cykeln?har åkt på en sån dunder förkylning och som många vet har jag en sjukt lång cykel...hade varit coolt om ägglossning skedde tidigare pga förhöjd kroppstemp eller nåt hehe

  • Lady Gaga
    MissMf skrev 2013-09-11 18:50:06 följande:
    Är det någon som ser något? :P Eller ett tl spök?
    jag ser oxå ett svagt rosa streck :)
    Silence! I KEEL you!
  • EQ85
    MissMf skrev 2013-09-11 18:50:06 följande:
    Är det någon som ser något? :P Eller ett tl spök?



    Jag med. Dock skicka en kompis en bild på ett tl o det visa också.rosa.

    Men hon.tror det e spök.

    Hoppas veverkligen att ditt.är plus!! Ska du ta nytt imorhon?
  • MissMf
    aprilbebisen skrev 2013-09-11 19:03:57 följande:
    Jag ser något och tycker det ser rosa ut :)

    Lady Gaga skrev 2013-09-11 19:09:51 följande:
    jag ser oxå ett svagt rosa streck :)
    Silence! I KEEL you!

    Då håller vi tummarna på att det blir starkare!! :)
  • MissMf
    EQ85 skrev 2013-09-11 19:19:02 följande:
    Jag med. Dock skicka en kompis en bild på ett tl o det visa också.rosa. Men hon.tror det e spök. Hoppas veverkligen att ditt.är plus!! Ska du ta nytt imorhon?

    Okej :/ självklart blir det ett nytt i morgon! :) har cv digital om det skulle bli starkare :p har knepig mens så har ingen aning om när jag har bim..
  • LovisaC
    Jacqueline skrev 2013-09-11 16:42:01 följande:
    Nån som vet om feber kan påverka ägglossning/cykeln?har åkt på en sån dunder förkylning och som många vet har jag en sjukt lång cykel...hade varit coolt om ägglossning skedde tidigare pga förhöjd kroppstemp eller nåt hehe
    Jag googlade lite och hittade både och; hos någon hade ägglossning skett tidigare och cykeln blivit kortare, hos någon hade ägglossningen istället kommit senare och cykeln blivit två dagar längre.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester