• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Am122
    Melwinsmamma skrev 2014-01-21 11:26:56 följande:
    kan ni tyda samma skugga som jag? (BIM+2)

     


    Ser nått på denna men vet ej om de är färgat eller grått? För gråa streck är väll bara spök?
  • Melwinsmamma
    Am122 skrev 2014-01-21 12:02:01 följande:
    Ser nått på denna men vet ej om de är färgat eller grått? För gråa streck är väll bara spök?
    de är färgat, de är bara jag som har ändrat kontrast.  :) ovan ser du mer test från mig. är inne på BIM+3 idag, är låghormonare, plussade inte med sonen förens 7-10 dagar efter mens ( minns inte ritkigt när i cykeln jag var då de var fyra år sedan)
  • Elizabett
    MammaMia93 skrev 2014-01-21 11:23:59 följande:
    Det såg ut så med tanke på ljuset. Har du testet rakt under en lampa då?
    Elliot 30 December 2011 <3

    Ja, snett under en lampa! Det var så mörkt i morse! :) Ska ta en bättre bild på nästa test!
  • DragonWoman
    And3rsson skrev 2014-01-21 11:27:13 följande:
    Hej! Ja hade samma ÄL test och fick precis likadant streck på mitt några dagar innan bim. Igår plussade ja på digital :) Så absolut. Visst finns möjligheten :)



    Ok ska bli intressant och se om jag får nått + nu i eftermiddag då låter ju lovande iaf
    Marco 001027 Marcus 061112 Malva 130426
  • Syskonbakar

    Perfekt tråd!!


     


    Efter tiden gått ut på mina gravtest  ( la de i väskan och gick till jobbet) så dök dessa nästan osynliga streck upp. Har endast fått liknande kring äl eftersom billigtester också känner av lhhormonet. Fler som fått såna här svaga test men inte varit gravida? Ser ni de ens? ( oj jag fick inte lägga in bild som anonym?)



     


     


    Bim-4 idag och jag har tidigare kunnat testa svagt positivt vid denna tiden...


     


    Otålig!!

  • Melwinsmamma
    Syskonbakar skrev 2014-01-21 13:22:45 följande:

    Perfekt tråd!!


     


    Efter tiden gått ut på mina gravtest  ( la de i väskan och gick till jobbet) så dök dessa nästan osynliga streck upp. Har endast fått liknande kring äl eftersom billigtester också känner av lhhormonet. Fler som fått såna här svaga test men inte varit gravida? Ser ni de ens? ( oj jag fick inte lägga in bild som anonym?)


     


     


     


    Bim-4 idag och jag har tidigare kunnat testa svagt positivt vid denna tiden...


     


    Otålig!!


    ja kan tyda två svaga sträck, .:) grattis! själv har ja gjort massor med supersvaga, är på BIM+3 idag så nu väntar ja några dagar och hoppas på en stegring 
  • Syskonbakar
    Melwinsmamma skrev 2014-01-21 13:36:58 följande:
    ja kan tyda två svaga sträck, .:) grattis! själv har ja gjort massor med supersvaga, är på BIM+3 idag så nu väntar ja några dagar och hoppas på en stegring 
    Tack snälla du. Så spännande :) Men dina har kommit inom tiden? Inte mina tyvärr...
  • Inheaven
    Syskonbakar skrev 2014-01-21 13:22:45 följande:

    Perfekt tråd!!


     


    Efter tiden gått ut på mina gravtest  ( la de i väskan och gick till jobbet) så dök dessa nästan osynliga streck upp. Har endast fått liknande kring äl eftersom billigtester också känner av lhhormonet. Fler som fått såna här svaga test men inte varit gravida? Ser ni de ens? ( oj jag fick inte lägga in bild som anonym?)



     


     


    Bim-4 idag och jag har tidigare kunnat testa svagt positivt vid denna tiden...


     


    Otålig!!


    Jag ser också strecken :)
  • Syskonbakar
    Inheaven skrev 2014-01-21 13:44:06 följande:
    Jag ser också strecken :)
    :) jag vågar bara inte tro det sålänge de inte kommer inom de minuter de ska komma. Digitalt visade inte gravid idag... Alltdeles för spännande detta. 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester