• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • ikki87


    Här är mina bilder på svaga streck det sista är clear blue plus från igår.
    De övre är från måndag och har haft positivt på cb digitalt ägglossningstest i 4 dagar i rad nu
  • ikki87


    Här är mina bilder på svaga streck det sista är clear blue plus från igår.
    De övre är från måndag och har haft positivt på cb digitalt ägglossningstest i 4 dagar i rad nu
  • Hoppsankerstins

    Tycker det ser positivt ut. Håller tummarna


    ikki87 skrev 2019-06-14 12:58:05 följande:

    Här är mina bilder på svaga streck det sista är clear blue plus från igår.

    De övre är från måndag och har haft positivt på cb digitalt ägglossningstest i 4 dagar i rad nu


  • Johanna1986

    Tycker man kan se något där men svårt å säga. Av egen erfarenhet när ja hadebpositovt i fyra dagar hade jag ett väldigt starkt positivt på gravtestet. Tid de på fjärde dagen med positivt äl test då jag tyckte de va konstigt att de va positivt så länge. Men de kan ju vara annorlunda för dig.


    ikki87 skrev 2019-06-14 13:01:01 följande:

    Här är två bilder till som inte kom med


  • Närsomhelstnu

    Jag skulle själv behöva lite hjälp, tog ut spiralen (hormon) för några veckor sedan, har inte fått min mens ännu. Tog ett test idag, visserligen på eftermiddagen och ska ta imorgon igen. Men vet inte om det är svagt eller inbillning? Bilderna är tagna inom 10min, de i färg är oredigerade.

  • Nathiis
    Närsomhelstnu skrev 2019-06-14 17:44:58 följande:

    Jag skulle själv behöva lite hjälp, tog ut spiralen (hormon) för några veckor sedan, har inte fått min mens ännu. Tog ett test idag, visserligen på eftermiddagen och ska ta imorgon igen. Men vet inte om det är svagt eller inbillning? Bilderna är tagna inom 10min, de i färg är oredigerade.


    Ser verkligen ingenting tyvärr !
  • Johanna1986

    Ser inget tyvärr.


    Närsomhelstnu skrev 2019-06-14 17:44:58 följande:

    Jag skulle själv behöva lite hjälp, tog ut spiralen (hormon) för några veckor sedan, har inte fått min mens ännu. Tog ett test idag, visserligen på eftermiddagen och ska ta imorgon igen. Men vet inte om det är svagt eller inbillning? Bilderna är tagna inom 10min, de i färg är oredigerade.


Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester