• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • ikki87
    ikki87 skrev 2019-06-14 22:26:11 följande:

    Tack ???? ???? ????


    Oj sorry skulle göra glad a emojid blev bara frågetecken hihi :D
  • Närsomhelstnu
    doris123 skrev 2019-06-14 21:22:18 följande:

    Inbillar jag mig eller är det spökstreck, eller kan det vara nåt?


    Ser ut som att det är en kant där färgen börjar, inget streck. Men kanske är för att det är redigerat? Hur såg det ut efter en liten stund?
  • doris123
    Närsomhelstnu skrev 2019-06-14 22:30:49 följande:

    Ser ut som att det är en kant där färgen börjar, inget streck. Men kanske är för att det är redigerat? Hur såg det ut efter en liten stund?


    Detta är efter en liten stund. Kanske 10 min. Efter ca 30 min var det borta.
  • doris123
    Närsomhelstnu skrev 2019-06-14 22:30:49 följande:

    Ser ut som att det är en kant där färgen börjar, inget streck. Men kanske är för att det är redigerat? Hur såg det ut efter en liten stund?


    Förstå bilden är inte redigerad :)
  • ikki87

    Detta är bästa bilden såg jag nu tänk er att det är testa tidigt på bim +14 barnmorskan sa i dag att allt var i sin ordning. Som jag sagt innan ge inte upp för ni fått negativt på bim det fick jag blödde på bim +1 till bim+3 men sparsamr mest som bruna flytningar första dagen vr det rött blod men mycket mindre än vanligt. Har även haft koll på tempen och den har legat på exakt 37.3 efter äl i maj även efter blödningen så man k an plussa sent detta är ändå rfsu testa tidigt borde egentligen vara jätte starkt men inte. Håller tum srna för alla er tjejer kram

  • ikki87

    Men såg efter 3 min att det började ta form strecket i dagsljus såg man att det var rosa lika det är det som är viktigt.

  • Närsomhelstnu
    doris123 skrev 2019-06-14 22:35:13 följande:

    Detta är efter en liten stund. Kanske 10 min. Efter ca 30 min var det borta.


    Va långsamt färgen försvann på det testet. Jag ser att färgen börjar en bit innan kontrollstrecket. Men svårt att säga om det är ett streck eller inte
  • Ohmommy

    Tog ett test nyss som först efter 5 min var blankt, 5 min senare såg den ut som på bilden för att sen bli blank igen. ???? vad ska jag tänka om det här?

  • Johanna1986

    Hur ser testet ut utan att du redigerar bilden?


    Ohmommy skrev 2019-06-15 07:19:04 följande:

    Tog ett test nyss som först efter 5 min var blankt, 5 min senare såg den ut som på bilden för att sen bli blank igen. ???? vad ska jag tänka om det här?


Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester