• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Obalem
    Sandbergjosefine skrev 2019-07-27 11:18:00 följande:

    Något? Så otålig! Eller är det alltid neg om man måste höja kontrast för att se tydligare?


    Jag ser på båda! Svagt men de finns :D
  • Sandbergjosefine
    Obalem skrev 2019-07-27 11:37:50 följande:

    Jag ser på båda! Svagt men de finns :D


    Åh hoppas! Har ömma bröstvårtor och en konstant lätt mensvärk typ, stramar i nedre magen och gör lite ont vid sex.. och nu när jag i skrivande stund äter köttfärssås (favoriten) så mår jag sjukt illa.. håller tummarna! Ska ta nytt test på måndag och hoppas det är lite starkare då, men denna väntan är ju olidlig!
  • Obalem
    Sandbergjosefine skrev 2019-07-27 11:46:58 följande:

    Åh hoppas! Har ömma bröstvårtor och en konstant lätt mensvärk typ, stramar i nedre magen och gör lite ont vid sex.. och nu när jag i skrivande stund äter köttfärssås (favoriten) så mår jag sjukt illa.. håller tummarna! Ska ta nytt test på måndag och hoppas det är lite starkare då, men denna väntan är ju olidlig!


    Hoppas gör jag också! De låter ju lovande för dig :D

    Vi tar på måndag å hoppas på ett starkare plus!!

    Jag känner igen massor från förra graviditeten som tyvärr resulterade i missfall i vecka 6. Illamåendet, molvärken, ömmande livmoder och trötthet, REDAN.. plus nidblödning sen två dagar tillbaka
  • Glitterpinnar

    Suck, blir så trött på mig själv. Äl+8 idag (för tidigt, I know) och negativt test, ändå står man där och vinklar och vrider det där jäkla testet åt alla håll och bara "är det ändå inte en svag skugga där jämfört med testet igår......." xD Well, hoppas något syns imorgon på ÄL+9.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester