• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • lilagrodautanben

    Bredvid * såklart..


    lilagrodautanben skrev 2019-08-08 15:57:14 följande:

    Har ältestet legat brevid gravtestet? Isf kan det dförga av sig och bli positivt.. hänt mig massor med gånger


  • Närsomhelstnu
    Petrodahlberg skrev 2019-08-08 15:22:47 följande:

    Tjejer.. Jag är nu på BIM+19 och varken mens eller ett plus i sikte.. Har mensvärk till och ifrån, uppblåst som en ballong, lite ytterst lite känsligare bröstvårtor, halsbränna som kommit och gått och likadant med illamående. 

    Vad är det för fel? har ni någon gång varit med om att det tagit så lång tid? 

    Senaste mensens första dag var 20/6.. Har ni några tips på vad jag kan göra för att få igång mensen, eller få fram plusset? detta gör mig galen.. 


    Vet du om att du har haft ägglossning? Alternativt det kanske inte släppt nått Ägg?
  • Jagerika
    lilagrodautanben skrev 2019-08-08 15:56:30 följande:

    Jag måste vara blind.. lekte här också men ser ingenting ändå..


    Okej men det syns ju tydligt på dom du redigerat? Jag gjorde en pil åt dig så du förstår vad jag menar :) syns riktigt bra i verkligheten så jag tror verkligen på detta <3 det är inte lätt för andra att se på denna sidan bara xD

  • Obalem
    lilagrodautanben skrev 2019-08-08 15:57:59 följande:

    Bredvid * såklart..


    Nix de låg på varsin plats och togs med någon minuts mellanrum. De var bara breve varandra under tiden ja tog bilden, då såg de resan ut sådär :)
  • lilagrodautanben

    Svårt när strecket ser halvt ut men kan mycket väl vara en början till något! Håller tummarna för dig!


    Obalem skrev 2019-08-08 16:05:10 följande:

    Nix de låg på varsin plats och togs med någon minuts mellanrum. De var bara breve varandra under tiden ja tog bilden, då såg de resan ut sådär :)


  • lilagrodautanben

    Nej jag ser inte på mina redigerade, det borde vara ljust då på sista bilden men det är mörkt. Alltså ett ljust streck, som kontrollstrecket. Detta med bil ser jag nåt grått men snett.. ta ett digitalt :)


    Jagerika skrev 2019-08-08 16:02:05 följande:

    Okej men det syns ju tydligt på dom du redigerat? Jag gjorde en pil åt dig så du förstår vad jag menar :) syns riktigt bra i verkligheten så jag tror verkligen på detta <3 det är inte lätt för andra att se på denna sidan bara xD


  • Nathiis
    Jagerika skrev 2019-08-08 16:02:05 följande:

    Okej men det syns ju tydligt på dom du redigerat? Jag gjorde en pil åt dig så du förstår vad jag menar :) syns riktigt bra i verkligheten så jag tror verkligen på detta <3 det är inte lätt för andra att se på denna sidan bara xD


    Ledsen, ser varken på ditt eller de som lillagrodan redigerade. Hoppas såklart jag har fel. Lycka till !
  • Myrkrypet
    Jagerika skrev 2019-08-08 16:02:05 följande:

    Okej men det syns ju tydligt på dom du redigerat? Jag gjorde en pil åt dig så du förstår vad jag menar :) syns riktigt bra i verkligheten så jag tror verkligen på detta <3 det är inte lätt för andra att se på denna sidan bara xD


    Det är ju helt blankt? Jag kan inte se en tillstymmelse till streck?
  • nufårvise
    Jagerika skrev 2019-08-08 12:51:41 följande:

    Idag fick jag positivt test efter försökt i 1 år och 8 månader <3 inte jätte starkt men fint rosa :D


    Grattis!!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester