• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • GrönTröja
    VictoriaBerggren skrev 2019-08-15 19:12:58 följande:

    Idag på självaste BIM övergick mina svaga sträck äntligen till ?Gravid? på Clearblue digital! Sååååå glad!


    Grattis! Hoppas jag också får den turen nu i dagarna!
  • Sissy
    GrönTröja skrev 2019-08-15 19:57:49 följande:

    Ser två streck :) vilken dag är du på?


    Min mens är försent i 6 dagar men vågar inte hoppas än ????

    För två månader sen fick jag också svagt streck men slutade att mensen kom ????????
  • GrönTröja
    Sissy skrev 2019-08-15 20:28:12 följande:

    Min mens är försent i 6 dagar men vågar inte hoppas än ????

    För två månader sen fick jag också svagt streck men slutade att mensen kom ????????


    Vilket test har du tagit? Samma märke nu som då? Några symtom? Jag förstår. Håller tummarna :)
  • Sissy
    GrönTröja skrev 2019-08-15 20:44:39 följande:

    Vilket test har du tagit? Samma märke nu som då? Några symtom? Jag förstår. Håller tummarna :)


    Har använd hela tiden RFSU ???? har molvärk nu i 3 dagar och lite illamående ????

    Har beställt lite mer tester idag så få testa efter helgen , men den väntan är så hemsk och plågande på nå sätt ... hoppas att strecken blir starkare ????????????????????????
  • Gottegrisen91


    Jag har aldrig provat babyplan tidigare, och jag kommer aldrig mer köpa dessa test. Det sägs att dom ska bara extremt känsliga, men enligt mig så är clearblue betydligt mycket känsligare. Det ni skillnaden? Ett tips till er bara, babyplan är inget bra.

    Kram på er :)
  • Gottegrisen91
    Gottegrisen91 skrev 2019-08-16 04:28:04 följande:

    Jag har aldrig provat babyplan tidigare, och jag kommer aldrig mer köpa dessa test. Det sägs att dom ska bara extremt känsliga, men enligt mig så är clearblue betydligt mycket känsligare. Det ni skillnaden? Ett tips till er bara, babyplan är inget bra.

    Kram på er :)


    Ser ni skillnaden*
  • hundenhubbe


    Strecket är tydligare idag :) behöver inte vrida och vända för att se det, rosa i färgen. Ska ta digutalt efter helgen tror ja! Svårt att få det att synas här dock, enbart bim-4, äl +10
  • GrönTröja
    Gottegrisen91 skrev 2019-08-16 04:28:04 följande:

    Jag har aldrig provat babyplan tidigare, och jag kommer aldrig mer köpa dessa test. Det sägs att dom ska bara extremt känsliga, men enligt mig så är clearblue betydligt mycket känsligare. Det ni skillnaden? Ett tips till er bara, babyplan är inget bra.

    Kram på er :)


    Lite svårt att se på så långt hål. Har du fler bilder, lite närmre? Ser inte alls på snippan, eller kan ev ana på den i mitten, clearblue ser jag absolut på. Grattis!! :D

    Vilken dag i cykeln är du på?
  • PelloBello
    GrönTröja skrev 2019-08-16 06:25:49 följande:

    Lite svårt att se på så långt hål. Har du fler bilder, lite närmre? Ser inte alls på snippan, eller kan ev ana på den i mitten, clearblue ser jag absolut på. Grattis!! :D

    Vilken dag i cykeln är du på?


    Snippan :D haha
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester