• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Jonniie

    God morgon !

    Tog just det här på BIM-2.

    Är det något eller inbillar jag mig eller är det ett så kallat spöksträck?

  • Tr0ust
    PelloBello skrev 2019-09-02 18:10:47 följande:

    Får du fortfarande svaga plus?


    Ja :/ ska in till KK idag kl 13:30 Så hoppas att jag får svar på vad som försiggår:)
  • Närsomhelstnu
    Tr0ust skrev 2019-09-03 07:50:50 följande:

    Ja :/ ska in till KK idag kl 13:30 Så hoppas att jag får svar på vad som försiggår:)


    Skönt att få svar :)
  • 2barnsmorsan
    sommarflicka skrev 2019-09-02 15:51:16 följande:

    Tog ett clearblue early istället då jag inte kunde hålla mig till i morgon haha. Detta måste väl ändå vara något?! :)


    Ser definitivt ut som ett streck! :)
  • Jagerika

    Vad har ni för erfarenhet med RFSUs tester? Tror jag är på ÄL+ 8 och fick detta idag, ser ni nått? Jag ser mycket bättre i verkligheten men har fått streck och sen mens ändå så hoppas inte allt för mycket fören jag får på digitala!

  • 2barnsmorsan
    Jonniie skrev 2019-09-03 07:15:21 följande:

    God morgon !

    Tog just det här på BIM-2.

    Är det något eller inbillar jag mig eller är det ett så kallat spöksträck?


    Jag ser nåt iaf, men kanske är spökstreck? Det har inte så tydliga kanter att jag skulle våga säga att det definitivt är ett streck.
  • PelloBello
    Tr0ust skrev 2019-09-03 07:50:50 följande:

    Ja :/ ska in till KK idag kl 13:30 Så hoppas att jag får svar på vad som försiggår:)


    Håller tummarna!
  • Närsomhelstnu
    Jagerika skrev 2019-09-03 08:38:02 följande:

    Vad har ni för erfarenhet med RFSUs tester? Tror jag är på ÄL+ 8 och fick detta idag, ser ni nått? Jag ser mycket bättre i verkligheten men har fått streck och sen mens ändå så hoppas inte allt för mycket fören jag får på digitala!


    Jag tycker absolut man ser, men rfsu verkar luriga :-/ fortsätt testa, blir det starkare så är det något på G
    Jonniie skrev 2019-09-03 07:15:21 följande:

    God morgon !

    Tog just det här på BIM-2.

    Är det något eller inbillar jag mig eller är det ett så kallat spöksträck?


    Jag tycker strecken sen otydlig ut?
  • Närsomhelstnu

    Här är mitt idag, predictor early. Men jag tycker det ser likadant ut idag som igår hehe. En streck om man anstränger sig typ. Men den är rosa. Är på äl+8/9 nånting. De bilderna till vänster är redigerade.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester