• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Sofiiakarin
    Ssandra skrev 2019-10-10 22:57:59 följande:

    Hjälp! Vad tror ni???? BIM-2 (tror jag)


    Något svagt är det ju :) ta ett om ett par dagar? :)
  • ensamärstark
    Jagerika skrev 2019-10-11 06:55:37 följande:

    Dagens test gjorde mig inte mycket klokare!


    Ser inget på denna men har tyvärr inte gjort det på dina tidigare heller :(
  • Obalem
    Ssandra skrev 2019-10-10 22:57:59 följande:

    Hjälp! Vad tror ni???? BIM-2 (tror jag)


    Jag fick så häromdagen och de var tyvärr inget :( ditt är dock lite skarpare så hoppas de då är positivt!
  • LizzieP


    Idag fick jag ett litet, litet streck på RFSU vanliga stickor (igår bara testa tidigt), vet inte om det kommer synas på bilden? Jag går på nålar här hemma, men är beredd på att megablödningen Allan kommer när som helst likt de föregående gångerna. Men inte än så länge, BIM-1....
  • LizzieP
    Ssandra skrev 2019-10-10 22:57:59 följande:

    Hjälp! Vad tror ni???? BIM-2 (tror jag)


    Jag hoppas! Något är det, men min erfarenhet är att jag har sett spökstreck på dessa. Men jag hoppas & vi har samma BIM isåfall! Kram
  • Jagerika
    LizzieP skrev 2019-10-11 09:28:49 följande:

    Idag fick jag ett litet, litet streck på RFSU vanliga stickor (igår bara testa tidigt), vet inte om det kommer synas på bilden? Jag går på nålar här hemma, men är beredd på att megablödningen Allan kommer när som helst likt de föregående gångerna. Men inte än så länge, BIM-1....


    Jag ser vad du menar och tror jag har liknande streck på mitt test, Det syntes dåligt på bild men såg mer i verkligheten! Är också Bim-1 idag! Tänkte ta ett testa tidigt i morgon som är av ett annat märke än testlagret :)
  • LizzieP
    Jagerika skrev 2019-10-11 10:42:34 följande:

    Jag ser vad du menar och tror jag har liknande streck på mitt test, Det syntes dåligt på bild men såg mer i verkligheten! Är också Bim-1 idag! Tänkte ta ett testa tidigt i morgon som är av ett annat märke än testlagret :)


    Då håller jag tummarna för ditt test! Jag ska som tur är åka iväg på en lite mini-weekend i helgen och tänker inte ta med några test. De där testen har påfrestat psyket lite väl nu ett par dagar. Jag ska försöka lyssna in kroppens signaler vare sig det är graviditetssymptom eller mens. Hoppas vi hörs av här framåt söndag (då ska jag förmodligen testa igen!) LYCKA TILL!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester