• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Ssandra

    Hmmm, alltså jag har haft mensvärk hela veckan, alltså sån mensvärk att jag trott att mensen ska komma vilken dag som helst! Men än har den inte kommit! Och svullna och ömma bröstvårtor, de brukar jag inte ha i vanliga fall innan mens.. men kanske är skengravid.. vi får väl se helt enkelt! Tog ett test imorse men tyckte de såg negativt ut, men de gjorde de ju igår morse också, så vet ej, de är ju ett vanligt test också inget testa tidigt så kanske är lite tidigt att ta med sånt egentligen!

  • milly98
    Ssandra skrev 2019-10-10 22:57:59 följande:

    Hjälp! Vad tror ni???? BIM-2 (tror jag)


    Ser verkligen ut som plus! Jag har varit gravid tre gånger, alla gångerna har det visat tydligt positivt på bim -6, bim -4 och bim -3.... denna gången får jag inga plus men har mått illa flera dagar och tänkt att nu måste det visa plus, men fick inget synligt i morse på ... har inte testat med äl stickor tyvärr så vet ej när jag haft det exakt men brukar alltid få mens på dag 28 el 29 så är på bim -1 eller -2....
  • Ssandra

    Ja jag vet, men vet ej om de är spökstreck.. jag har BIM imorgon, hoppas för oss båda :)


    milly98 skrev 2019-10-11 14:58:49 följande:

    Ser verkligen ut som plus! Jag har varit gravid tre gånger, alla gångerna har det visat tydligt positivt på bim -6, bim -4 och bim -3.... denna gången får jag inga plus men har mått illa flera dagar och tänkt att nu måste det visa plus, men fick inget synligt i morse på ... har inte testat med äl stickor tyvärr så vet ej när jag haft det exakt men brukar alltid få mens på dag 28 el 29 så är på bim -1 eller -2....


  • Lillfluga


    Osäker när bim är p.g.a oregelbunden mens men bör vara i dagarna. Fått positivt äl-test i två dagar nu och hoppas sååå på graviditet och ingen mens... Tycker mig se ett svagt streck på CB early, men kanske inbillar mig?
  • FrökenMy


    Hej!

    Här har man gått och väntat till BIM -1 för att få ett tydligt svar men får det här?! Clearblue testa tidigt, har läst i den här tråden att det är vanligt med spökstreck med det testet.

    Jag ser ett svagt streck men det kanske bara är önsketänkande?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester