• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • frånochmeddu
    rumpeflin skrev 2019-10-17 10:38:42 följande:

    Ingen tvekan eller? Enda som gör mig osäker är att det inte är jämnrött liksom.


    Positivt ju!!! Grattis!
  • frånochmeddu
    Närsomhelstnu skrev 2019-10-17 11:00:00 följande:

    Asså, svårt att säga. Det finns ju ff risk för missfall och så men har du fått svagt på flera då tycker jag det är positivt. Antingen ökar det eller minskar om det är mf :/ hade jag fått dina test hade jag tänkt att jag var gravid :) du kan ju testa om nån dag igen för att se om det ökar.


    Jag tar ett digitalt imorgon, så ser vi ???? så spännande!!!
  • Hoppas96
    hemliganatta skrev 2019-10-17 14:28:06 följande:

    Fick detta på testet idag bim-3 men negativt på digitalt, vad tror ni? ????


    Gravid skulle jag säga!
  • Hoppas96
    lillyarn skrev 2019-10-17 09:39:07 följande:

    Dagens test


    Ser något svagt men det är lite mörk bild och kvalitén på fl blir kass.. Testa igen om någon dag,
  • aalexxandra

    Vad tror ni?

    Jag tog ut min spiral för snart 3 veckor sedan. Kan detta vara ett plus eller är det för tidigt? Kan tillägga att jag aldrig fick mens med spiralen så vet inte hur min cykel är, eller ägglossningen eller när jag ska ha mens. Har absolut ingenting att gå på utan testade bara för skojs skull ????

    Men tror ni att detta är skugga/spökstreck eller kan detta faktiskt vara ett riktigt?? Eller är det omöjligt att det ska kunna växa en liten i magen redan? Jag har absolut noooll koll.

    Första bilden är oredigerad och andra är redigerad.

  • Sofiiakarin
    aalexxandra skrev 2019-10-17 18:09:19 följande:

    Vad tror ni?

    Jag tog ut min spiral för snart 3 veckor sedan. Kan detta vara ett plus eller är det för tidigt? Kan tillägga att jag aldrig fick mens med spiralen så vet inte hur min cykel är, eller ägglossningen eller när jag ska ha mens. Har absolut ingenting att gå på utan testade bara för skojs skull ????

    Men tror ni att detta är skugga/spökstreck eller kan detta faktiskt vara ett riktigt?? Eller är det omöjligt att det ska kunna växa en liten i magen redan? Jag har absolut noooll koll.

    Första bilden är oredigerad och andra är redigerad.


    Tror absolut du är gravid! :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester