• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • JeSuisMoi
    MissJibs skrev 2019-11-12 07:18:16 följande:

    Neg va?

    Tycker mig se ngt svagt men jag kanske bara fått streck ögon :P


    Ser inget tyvärr :/ tog ett likadant igår em nu imorse och de ser ut såhär. Nedre idag. Är på ÄL+12 idag.

  • MissJibs
    JeSuisMoi skrev 2019-11-12 07:24:53 följande:

    Ser inget tyvärr :/ tog ett likadant igår em nu imorse och de ser ut såhär. Nedre idag. Är på ÄL+12 idag.


    Åh grattis :)

    Ja, jag får nog vänta några dagar.
  • Corros

    BIM -6 så egentligen alldeles för tidigt. Men jag har sån mensvärk som jag inte brukar ha så jag testade. Visst är det inte helt blankt? Eller är jag helt fel ute? Kanske bara är lite färg som smetats ut.
     

  • Nattafnatta

    Övre igår em och nedre i morse.

    Besviken över att morgonens inte är starkare, men som jag nämde brukar jag testa starkast senare på dagen

    Fler som är så?

    Kan detta vara spökstreck??

    Kvalitén är lite sämre på familjeliv, bilden är tydligare på telefonen i albumet.

  • Harry900


    Hej! Jag hade första mensen 11 månader efter jag fött mitt barn den 26/10 alltså för bara tre veckor sen knappt.. tror det var mens för det varade till 31/10.. och jag trodde ju då att jag hade ÄL nu i helgen soM var.. men igår testade jag en gång mitt på dagen(första) och en på kvällen (andra) och nu på morgonen (tredje uppifrån o ner alltså) sen tog jag en CLB DIGITAL o där stod ?inte gravid? så nu blir jag tokig!!!! Kan jag vara gravid här eller inte..? Kan den/får den visa ett svagt streck så oså e man inte ens i närheten av gravid?
  • Harry900
    Corros skrev 2019-11-12 07:43:20 följande:

    BIM -6 så egentligen alldeles för tidigt. Men jag har sån mensvärk som jag inte brukar ha så jag testade. Visst är det inte helt blankt? Eller är jag helt fel ute? Kanske bara är lite färg som smetats ut.

     


    Med mitt första barn fick jag sådär och ja jag var ju gravid, dagen efter var det ännu starkare o då testade jag på BIM och BIM+1 GRATTIS
  • Corros
    Harry900 skrev 2019-11-12 07:57:22 följande:

    Med mitt första barn fick jag sådär och ja jag var ju gravid, dagen efter var det ännu starkare o då testade jag på BIM och BIM+1 GRATTIS


    Tack! Ojoj men jag får testa om några dagar igen. Känns inte på riktigt?!

    Ser streck på dina med!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester