• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Mamitaabell
    Mamitaabell skrev 2020-06-16 15:05:46 följande:

    5 dagar kvar till mens, vad tror ni?




    3 dagar kvar till bim, ser en skugga men kanske inbillar mig
  • Elina22
    Mamitaabell skrev 2020-06-18 11:18:48 följande:

    3 dagar kvar till bim, ser en skugga men kanske inbillar mig


    Ser också skugga!
  • Elina22
    Heyylinnsan skrev 2020-06-18 12:26:36 följande:

    Hej!

    Vad säger ni om detta test, två streck eller negativt?

    Hoppas så att det är vår tur nu..


    Positivt, svaaagt! Men ändå två streck :)
  • Jonnis


    Blää hade hoppats på plus till midsommar men tycker mig se något väldigt svagt. Detta är taget för en stund sen BIM-4, hade kissat en timme innan. Kunde inte hålla mig. :(

    Är det värt att ta ett nytt på morgonen imorgon eller ska jag vänta några dagar?
  • Daphodil
    Elina22 skrev 2020-06-18 06:43:18 följande:

    Nu har jag verkligen blivit testblind. Är på äl 9/10, vad tror ni? Det är ett testa tidigt test


    Positivt!
  • Daphodil
    Jonnis skrev 2020-06-18 15:24:17 följande:

    Blää hade hoppats på plus till midsommar men tycker mig se något väldigt svagt. Detta är taget för en stund sen BIM-4, hade kissat en timme innan. Kunde inte hålla mig. :(

    Är det värt att ta ett nytt på morgonen imorgon eller ska jag vänta några dagar?


    Det är ju en skugga där. Vet inget om det märket och ev spökstreck, men definitivt värt ta nytt test imorgon!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester