• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Nathaliextnf


    Vad tror ni om detta? Hade missfall på morsdag. Har testat negativt efter. Idag testade jag mig, tror de är äl+13 Ser ni ett svaaagt streck?
  • Daphodil
    Nathaliextnf skrev 2020-06-25 21:02:31 följande:

    Vad tror ni om detta? Hade missfall på morsdag. Har testat negativt efter. Idag testade jag mig, tror de är äl+13 Ser ni ett svaaagt streck?


    Missfall är alltid tungt, men extra tufft att få på mors dag. <3 Jag ser ett svagt streck och hoppas det är äkta.
  • Nathaliextnf
    Daphodil skrev 2020-06-25 21:23:34 följande:

    Missfall är alltid tungt, men extra tufft att få på mors dag. <3 Jag ser ett svagt streck och hoppas det är äkta.


    Det kändes lite väl elakt att få det på mors dag. Var bara i v7 men jobbigt ändå. Vill ju så gärna plussa igen. Så tack för ditt svar <3
  • Majson
    Finlandar skrev 2020-06-26 06:13:44 följande:

    Hej igen alla fina! :) Ser ni något nu eller är det (fortfarande) bara jag? 4 dagar kvar till bm.


    Tydligt, grattis! Lycka till :)
  • Finlandar
    Majson skrev 2020-06-26 06:50:39 följande:

    Tydligt, grattis! Lycka till :)


    Oj, tack!! :) Det är så svårt att lita på sina egna ögon, haha!
  • sbina86


    Har tagit gravtest som har varit negativa och mensen kommer när som. Så tog ett ägglossningstest för skoj skull..

    Jag tycker att det är för starkt, eller?
  • Majja92

    Tog ett CB igår som var helt blankt. Idag är jag på äl 9-10 ungefär och fick detta resultat. Har fått spök på dessa förut men hoppas <3

  • milor


    Behöver hjälp här för jag är så förvirrad! Den här bilden togs igår på BIM+1. När jag testade imorse (BIM+2) så såg det svagare ut, se nedan. Vad säger ni? Borde det inte visa starkare nu? Min temp började stiga dagen innan BIM och fortsätter stiga men strecken är så otroligt svaga och nu är jag ju förbi BIM.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester