• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Nykär15
    Vinter16 skrev 2020-07-22 10:55:33 följande:

    Äl+7 finns det något där?


    Alldeles för tidigt, ägget har ju möjligen knappt fäst, sen ska hcg bli mätbart...vänta 3 dagar till
  • Cashili33

    ser tyvärr inget Obestämd


    Jsundberg skrev 2020-07-22 08:10:53 följande:


    6 dagar innan mens men kunde inte hålla mig från å testa, kom först 2 streck direkt, sen försvann ena men är kvar dock extremt svagt! Ser ni något?

  • Intenuintesåhär
    Jsundberg skrev 2020-07-22 08:10:53 följande:

    6 dagar innan mens men kunde inte hålla mig från å testa, kom först 2 streck direkt, sen försvann ena men är kvar dock extremt svagt! Ser ni något?


    Jag ser faktiskt något väldigt svagt. Men det är ju som sagt tidigt. Men imorgon borde det vara lite synligare om det är något.
  • Vinter16

    Den 14 juli fick jag positivt Äl test både stickor (två streck) och CB fast smiley. Idag känner jag att det känns som äl värk i magen typ som när man har ägglossning samt sega äggvite flytningar. Tar äl test och grav test och får detta resultat. Skumt? Vad tror ni om detta? Kan man få ägglossning två gånger samma månad?

  • Intenuintesåhär
    Vinter16 skrev 2020-07-22 18:03:31 följande:

    Den 14 juli fick jag positivt Äl test både stickor (två streck) och CB fast smiley. Idag känner jag att det känns som äl värk i magen typ som när man har ägglossning samt sega äggvite flytningar. Tar äl test och grav test och får detta resultat. Skumt? Vad tror ni om detta? Kan man få ägglossning två gånger samma månad?


    Är gravtestet negativt?
  • Mikkans
    Vinter16 skrev 2020-07-22 18:03:31 följande:

    Den 14 juli fick jag positivt Äl test både stickor (två streck) och CB fast smiley. Idag känner jag att det känns som äl värk i magen typ som när man har ägglossning samt sega äggvite flytningar. Tar äl test och grav test och får detta resultat. Skumt? Vad tror ni om detta? Kan man få ägglossning två gånger samma månad?


    Vilket är vilket? När är bim?:)
  • Vinter16
    Mikkans skrev 2020-07-22 19:29:53 följande:

    Vilket är vilket? När är bim?:)


    Rosa är äl test blå är gravtest. Vet inte riktigt när bim är, haft lite oregelbunden mens det senaste
  • Mikkans
    Vinter16 skrev 2020-07-22 20:15:23 följande:

    Rosa är äl test blå är gravtest. Vet inte riktigt när bim är, haft lite oregelbunden mens det senaste


    Okej :) man ser så dåligt på bilden men testa i morgon igen!
  • Nykär15
    Vinter16 skrev 2020-07-22 18:03:31 följande:

    Den 14 juli fick jag positivt Äl test både stickor (två streck) och CB fast smiley. Idag känner jag att det känns som äl värk i magen typ som när man har ägglossning samt sega äggvite flytningar. Tar äl test och grav test och får detta resultat. Skumt? Vad tror ni om detta? Kan man få ägglossning två gånger samma månad?


    Jag kan få i stort sett positivt på äl-test precis före mens, tror inte du har äl igen och skulle vänta ett par dagar med grav.test. Om du haft sex nyligen kan det vara spermarester med sina flytningar som kan likna äl-flytningar
  • Nathaliextnf
    Nathaliextnf skrev 2020-07-21 13:43:50 följande:

    Tog ett testa tidigt test imorse bim -3 eller 2

    Ser ni de svaga strecket?? (syntes inom 10 min)

    Testade igår kväll oxå och då var de ännu ljusare streck.


    Tog ett nytt test från babyplan nu ikväll när vi kom hem (kunde inte vänta tills imorgon haha)

    Och det blev ett svagt, men mkt tydligare än det jag tog igår!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester