• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • gorgonzola
    Mimu skrev 2021-08-02 15:19:44 följande:

    Hej! Ni som är duktiga på att tyda tester, kan detta vara positivt? Äl + 11.


    jag ser det
  • Mimu
    gorgonzola skrev 2021-08-02 16:33:28 följande:

    jag ser det


    Tack för svar. Det är ju lika tjockt som teststrecket och rosa, även om bilden inte riktigt kan återge färgen. Dock så togs detta vid lunch och imorse testade jag neg med CB digital på morgonurin. Märkligt tycker jag?men antar att jag får vänta tålmodigt några dagar till innan jag vet hur det ligger till :)
  • gorgonzola
    PrettyMoon skrev 2021-08-02 19:15:59 följande:

    Hej!

    Vad ser ni på det här testet? Tror jag vet vad jag tror, men är i chock i så fall....


    rätt tydligt streck
  • Ettplussett92

    Clearblue early. Tog ut min spiral 19/7 och varit väldigt aktiv sedan dess. Vågar man hoppas att det tagit sig redan?

    Läst att många fått ?spökstreck? med dessa tester. Otålig att veta om det är på riktigt eller inte, tog ett clearblue digitalt som visade ?inte gravid? senare samma dag som testet ovan.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester