• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • nyfiken23
    KSRG8887 skrev 2021-09-14 20:30:52 följande:

    ÄL+10, så ganska tidigt men har tidigare fått plus även på digitalt vid ÄL+10 så ger typ upp hoppet redan. Men tycker att jag ser något, så kanske?


    Vänta du några dagar och testa igen så får du se om det ökar :)

    Själv tog jag ett CB på morgonen igår som var neg. Testade sen med rfsu på em som gav svagt positivt.. Är idag på BIM så tänker nu vänta några dagar för att se om mensen kommer då dessa olika resultat på testen gör mig galen..
  • Ann Lis

    Uppdatering

    förväntade mig ett starkare streck i morse på RFSU och possetivt på cb digital men fick istället svagare streck imorse än vad jag fick igår på eftermiddagen på RFSU och inte gravid på det digitala

    Så det lutar åt tidigt mf

    Är det någon som fått starkare mitt på dagen än på morgonen tidigt i graviditeten?

    Ska ta ett test på eftermiddagen idag och se hur det artar sig

    Är på ÄL+8-9

    Bim -7 eller 8

    Försökte bifoga bild men det går inte ? Kan heller inte se andras bilder ? Är det någon mer som har det så nu?

  • nyfiken23
    Ann Lis skrev 2021-09-15 10:35:00 följande:

    Uppdatering

    förväntade mig ett starkare streck i morse på RFSU och possetivt på cb digital men fick istället svagare streck imorse än vad jag fick igår på eftermiddagen på RFSU och inte gravid på det digitala

    Så det lutar åt tidigt mf

    Är det någon som fått starkare mitt på dagen än på morgonen tidigt i graviditeten?

    Ska ta ett test på eftermiddagen idag och se hur det artar sig

    Är på ÄL+8-9

    Bim -7 eller 8

    Försökte bifoga bild men det går inte ? Kan heller inte se andras bilder ? Är det någon mer som har det så nu?


    Hållar tummar och tår för dig!

    Jag kan inte heller se bilder
  • nyfiken23
    nyfiken23 skrev 2021-09-15 12:57:21 följande:

    Hållar tummar och tår för dig!

    För mig är det ofta stakare på em tidigt i graviditeten., vänder sen ca 1 vecka efter BIM har varit så vid båda mina tidigare graviditeter

    Jag kan inte heller se bilder


  • Ann Lis

    [quote=81379447][quote-nick]nyfiken23 skrev 2021-09-15 13:00:08 följande:[/quote-nick][/quote]

    Ok då får jag hoppas att det är lika för mig med :)

  • Soltjej25

    Hej!

    Någon som ser något? Jag inbillar mig antagligen men vill bara se om någon annan ser något

  • Soltjej25
    Soltjej25 skrev 2021-09-15 14:44:40 följande:

    Hej!

    Någon som ser något? Jag inbillar mig antagligen men vill bara se om någon annan ser något


    Går inte att bifoga bilder längre verkar det som
  • evelinagra1
    Ann Lis skrev 2021-09-15 10:35:00 följande:

    Uppdatering

    förväntade mig ett starkare streck i morse på RFSU och possetivt på cb digital men fick istället svagare streck imorse än vad jag fick igår på eftermiddagen på RFSU och inte gravid på det digitala

    Så det lutar åt tidigt mf

    Är det någon som fått starkare mitt på dagen än på morgonen tidigt i graviditeten?

    Ska ta ett test på eftermiddagen idag och se hur det artar sig

    Är på ÄL+8-9

    Bim -7 eller 8

    Försökte bifoga bild men det går inte ? Kan heller inte se andras bilder ? Är det någon mer som har det så nu?


    Jag kan inte heller se andras bilder? Vet inte vad som händer
  • KSRG8887
    nyfiken23 skrev 2021-09-15 10:05:13 följande:

    Vänta du några dagar och testa igen så får du se om det ökar :)

    Själv tog jag ett CB på morgonen igår som var neg. Testade sen med rfsu på em som gav svagt positivt.. Är idag på BIM så tänker nu vänta några dagar för att se om mensen kommer då dessa olika resultat på testen gör mig galen..


    Fick positivt imorse på RFSU och digitalt :) Kommer log testa igen om ett par dagar bara för att se att det ökar?

    Hoppas du får tydligt plus snart!
  • Ann Lis

    Idag vid 16 tiden va strecket lika starkt igen nästan aningen lite starkare än igår vid 16 tiden

    i morse och vid 11 tiden idag så var där så jätte svagt streck så det verkar som att mitt hcg är som högst på eftermiddagen:)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester