• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • svansmamman
    Nixe skrev 2021-10-20 06:40:42 följande:

    Det VAR positivt! Plusset på rapid respons kom efter en knapp minut, så jag tog ett digitalt också. Är lite chockad, hade valt denna månad som ?paus? utan ngt försök för att köra på nästa ägglossning. Inte haft ett enda symtom jag jag annars alltid haft med varje graviditet innan. Bim lördag-måndag som sagt. Åh nu kommer jag ju noja ihjäl mig över att man ska förlora detta också. Har varit iväg på konferens och druckit två-tre glas vin fyra kvällar i sträck?


    Du ser, jag sa ju det!! Tjihooo!! Vi håller tummarna att det går vägen, oro känner man nog tills bebis fötts och efter det börjar en annan form av oro. Vi får tro att det går bra fram tills eventuell motsats är bevisad! <3
  • Isolines
    Granit91 skrev 2021-10-20 08:37:37 följande:

    Spök va?


    Ser ingenting på detta.
  • Ann Lis
    Granit91 skrev 2021-10-20 08:37:37 följande:

    Spök va?


    Är det här du ser streck ? Skulle kunna vara nått i så fall tycker det ser ut att gå i rosa ton :)

  • wonderwoman1

    Har varit frånvarande här pga trodde att jag hade fått min mens. (Fick dock mensen 2 dagar innan BIM) Funderar på om det kan ha varit en nidblödning då jag känt mig lite annorlunda det senaste. Tog ett test idag och det såg ut såhär. Tog mitt på dagen så inte med morgonurin? blir ju galen på detta. Får ta ett test på morgonen imorgon också. Idag är alltså BIM+6.

  • Granit91
    Ann Lis skrev 2021-10-20 13:05:43 följande:

    Är det här du ser streck ? Skulle kunna vara nått i så fall tycker det ser ut att gå i rosa ton :)


    Exakt, syntes tydligare irl men svårt att säga om det är spökstreck. RFSU testa tidigt brukar väl ge spök! Får testa om några dagar igen!
  • Ann Lis
    Granit91 skrev 2021-10-20 16:10:33 följande:

    Exakt, syntes tydligare irl men svårt att säga om det är spökstreck. RFSU testa tidigt brukar väl ge spök! Får testa om några dagar igen!


    Vet ej hur dem är med spök streck då jag använt dem så få ggr håller tummarna för dig :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester