• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • MissDB
    campari1995 skrev 2021-11-14 08:17:01 följande:

    Ååh vad kul att höra, hoppas det blir samma för mig!


  • svansmamman
    smulis85 skrev 2021-11-14 09:35:16 följande:

    Kan detta vara ett spökstreck?


    Om bilden är tagen inom testtiden tycker jag det ser ut som ett ?riktigt? streck och inget spök. :)
  • Isolines
    smulis85 skrev 2021-11-14 09:35:16 följande:

    Kan detta vara ett spökstreck?


    Kom det inom tiden? Isåfall positivt :)
  • Isolines
    Izza8511 skrev 2021-11-14 09:54:43 följande:

    Någon som ser något??


    Ser något jättesvagt, vad är det för test? Är det rfsu testa tidigt?
  • SessanJojjo


    Hejsan! Är detta ett spökstreck? Syns bättre irl, ett jätte svagt blått streck, gubben ser det oxå. Drömde inatt att jag var gravid, så när jag vaknade var jag tvungen att testa ett testa tidigt test hehe.. Bim -2 så om jag är gravid tycker jag att det borde vara tydligare?!
  • Isolines
    campari1995 skrev 2021-11-14 07:33:15 följande:

    Någon som kan ana något? BIM-2 så fortfarande ganska tidigt.


    Svårt att säga på detta pga så mycket färgrester på det, vågar mig inte på en gissning här.
  • Isolines
    SessanJojjo skrev 2021-11-14 09:58:55 följande:

    Hejsan! Är detta ett spökstreck? Syns bättre irl, ett jätte svagt blått streck, gubben ser det oxå. Drömde inatt att jag var gravid, så när jag vaknade var jag tvungen att testa ett testa tidigt test hehe.. Bim -2 så om jag är gravid tycker jag att det borde vara tydligare?!


    Ser, kom det inom tiden? :)
  • smulis85
    svansmamman skrev 2021-11-14 09:49:24 följande:

    Om bilden är tagen inom testtiden tycker jag det ser ut som ett ?riktigt? streck och inget spök. :)


    Isolines skrev 2021-11-14 09:56:36 följande:

    Kom det inom tiden? Isåfall positivt :)


    Ja de är taget inom tiden nu när de torkat är de mycket tydligare

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester