• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Sanlin90
    Maymom skrev 2022-06-01 13:18:49 följande:

    Sandin90: ser fortfarande inget, tyvärr. Om du inte tempar redan så börja med det så kanske det blir lättare för dig att veta när ÄL varit och bim kan vara Så slipper du ta massa test hela tiden.


    Jag har inte haft mens sen oktober och har barn på 1,5 som vaknar mycket så funkar inte med temp utan blivit tillsagd att ta test regelbundet, blivit ofta nu dock då kroppen är heltokig annars tar jag 1 gång i månaden.
  • MissDB
    Sanlin90 skrev 2022-06-01 07:48:26 följande:
    Ser ni något? Trodde jag skulle få mens i måndags men hade bara molvärk på morgonen sen kom en brun flytning på kvällen och jag hade världens humör.
    Vet egebtligen inte nör eller om jag ska ha mens.
    Ser fortfarande inget 
  • 9500

    Har gjort FET ( insättning av fryst embryo) och har egentligen test dag 10 juni. Men är det någon som kan se något nu? 

  • Nathaliextnf
    9500 skrev 2022-06-03 20:58:41 följande:

    Har gjort FET ( insättning av fryst embryo) och har egentligen test dag 10 juni. Men är det någon som kan se något nu? 


    Det ser ut som ett svagt streck :) håller tummarna för att det blir starkare! 
  • 202294


    Igår ÄL+8 



    Idag ÄL +9 

    Visst är det inte bara jag som skymtar något på dessa? 
    Är testlagrets stickor och de ska ha en känslighet på 25 MLu/ml.

    RFSUs test som ska ha en känslighet på 20 mlU/ml visar inget. Har jag lyckats få två test som visar spökstreck?? 

    Vet att det egentligen kanske är lite tidigt att testa, men jag kunde inte låta bli :)
  • Anniela90

    Någon som har lust att hjälpa mig att tolka mitt test. Det va så svagt. Jag är rädd att hoppas för mycket då jag har endometrios och har tidigare fått missfall. Hjärta bilden blev lite mer otydlig när jag la upp här. 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester