• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Cass123
    Fläderpärlan skrev 2022-08-13 07:47:54 följande:
    En till 
    Jag tycker mig se ett färgat streck! Ta ett till imorgon/i övermorgon och se om det blir tydligare? Jag har fått liknande innan BIM, så håller tummarna!! 
  • Nathaliextnf
    Ann Lis skrev 2022-08-13 08:19:54 följande:

    Nån som ser nått 


    På 3 bilden uppifrån ser man det tydligt tycker jag! 
  • Ann Lis
    Nathaliextnf skrev 2022-08-13 08:35:17 följande:
    På 3 bilden uppifrån ser man det tydligt tycker jag! 

     


    va kul bara att vänta och se ÄL +9 idag 

  • Ann Lis
    Fläderpärlan skrev 2022-08-13 07:47:54 följande:
    En till 

     


    jag tror de där är possetivt :)

  • Jbskog

    För två dagar sedan testade jag svagt positivt med rfsu testa tidigt. Idag testade jag mig med rfsu?s vanliga test. Och får detta. Borde det inte vara ett tydligt streck? tycker mig se nånting. har fyra missfall i bagaget. Så är orolig att det inte ökar som det ska.. 

    l

  • Nathaliextnf
    Jbskog skrev 2022-08-13 08:45:49 följande:

    För två dagar sedan testade jag svagt positivt med rfsu testa tidigt. Idag testade jag mig med rfsu?s vanliga test. Och får detta. Borde det inte vara ett tydligt streck? tycker mig se nånting. har fyra missfall i bagaget. Så är orolig att det inte ökar som det ska.. 

    l


    Man ser ett svagt streck. Men tycker deras test alltid visar dåligt. Testa ett annat märke ;)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester