• bebis maj 12

    Du som fått mycket finnar under graviditeten,pojke eller flicka?

    Undrar om du som fick mycket finnar när du va gravid,om du fick en pojke eller flicka?
    Har själv tre grabbar och väntar nu mitt fjärde barn,och aldrig har jag fått så dålig hy i form av finnar..Hade aldrig finnar i tonåren heller...
    Inte för att jag vet om de har något att göra med vad man väntar,men kul att kolla..


    Mamma till Jesper -95,Silas -09 Sackarias -10
  • Svar på tråden Du som fått mycket finnar under graviditeten,pojke eller flicka?
  • camamill

    jag hade massa finnar när jag väntade dottern, och har massa nu också, t o m mer och väntar en tjej..

    har hört att de som fått finnar på ryggen fått pojkar.. men i ansiktet har jag haft ochhar nu också och fick / får tjej :)

  • bebis maj 12

    Jag är ju bara i v 10 snart och har lång tid kvar till RUL..har hemsk hy..fet och finnig..brukar annars ha torr till normal hy..och aldrig finnar..ser hemsk ut..hoppas att vi får en flicka denna gång,har ju tre grabbar..men huvudsaken är att h*n är frisk


    Mamma till Jesper -95,Silas -09 Sackarias -10
  • Ullrikaa

    Med min tjej hade jag hemsk akne både i ansikte, rygg och bröst nu med nr2 har jag också akne men de är mkt bättre än när jag var gravid med första :)

  • dankipanki 78

    Har jätte fin hy och annars när jag inte e gravid så har jag konstanta problem med finnar på ryggen..väntar en tös...fast alla tror att jag väntar pojk just pga att huden e så fiiiin

  • Balaika

    Första barnet hade jag inga finnar. Blev en flicka. Nu andra har jag så dålig hy o finnar lite här o där. Väntar en pojke.

  • Fridaa87

    Har en pojk och en flicka... med pojken var jag ganska finnig första veckorna... med flickan hade jag bara extremt dålig och torr hy med eksem..

  • Eber

    med dottern hade jag hemsk hy!!! massa finnar
    med sonen var den som vanligt...
    denna gången får vi se, normal hy, men vet inte vad det är i magen...

Svar på tråden Du som fått mycket finnar under graviditeten,pojke eller flicka?