• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Tip)

    När du pratar med mig och jag tycks vara okoncentrerad är det inte för att jag är ointresserad av vad du säger utan för att jag inte kan låta bli att fantisera om att du sliter av mig mina kläder och lyfter upp mig på skrivbordet. Jag önskar att du inte var upptagen så att vi kunde ligga med varandra, det skulle bli så mycket lättare att jobba ihop om jag kunde låta bli att fantisera om hur det skulle vara.

  • Anonym (honeybum)

    När någon gör fel... Tänk då på hur många rätt personen gjort också <3

  • Mizzteaze

    Trial and error... Makes new chances to discover other possebilites... Life <3

    It's hard to say I am sorry, you will see it in my eyes... Someday... Maybe...

    Saknar ändå... <3

  • Anonym (Bara lilla jag)

    Till min sambo :

    "jag flyttar nu ut och hittar mig en egen lägenhet, är så jävla trött på att du ska hålla kolla på min ekonomi är inte ett jävla barn jag kan ha koll själv och tänker då fan inte hjälpa dig betala din jävla dator som jag inte använder!!!!"

  • Anonym (Miss U)

    Goodbye forever <3

    Förlåt att jag hörde av mig igen, dags att avsluta det här nu.

    Det blir aldrig vi ändå.

  • Anonym (******)

    Till min sambo;

    Förlåt! Jag träffar en annan vid sidan om. Efter 17 år ihop så sviker jag dig på värsta tänkbara sätt. Du älskar mig över allt annat och du dyrka marken jag går på. Du skulle göra allt för mig. Och det kastar jag bort, på en man jag bara söker bekräftelse hos. Känner inte för dig som du förtjänar. Har inte gjort det på många år men är för feg för att släppa dig fri.

    Har tyvärr inte mycke till dåligt samvete vilket skrämmer mig. Jag är inte den du trodde jag var.

    Förlåt!

  • Anonym (Krasch)
    Anonym (******) skrev 2017-03-04 21:35:37 följande:

    Till min sambo;

    Förlåt! Jag träffar en annan vid sidan om. Efter 17 år ihop så sviker jag dig på värsta tänkbara sätt. Du älskar mig över allt annat och du dyrka marken jag går på. Du skulle göra allt för mig. Och det kastar jag bort, på en man jag bara söker bekräftelse hos. Känner inte för dig som du förtjänar. Har inte gjort det på många år men är för feg för att släppa dig fri.

    Har tyvärr inte mycke till dåligt samvete vilket skrämmer mig. Jag är inte den du trodde jag var.

    Förlåt!


    Varför vill du inte släppa din sambo fri? Min resonerade som du och jag önskar att han hade låtit mig gå tidigare.
  • Anonym (Flera)

    Jag vet vad du har gjort. Jag håller på att samla mod för att informera anhöriga om att jag såg. Du kommer få sona det längre. På måndag kommer jag lämna min redogörelse.

  • Landsflykt and back

    Du svarade att det skulle gå över, när jag berättade att jag saknade dig.

    I fyra år har jag väntat på att det ska göra det, men jag kan fortfarande inte träffa dig.

    En vacker dag så ska jag få dig att skratta, som vi gjorde förut

    Jag har hört att jag blivit ersatt och jag hoppas innerligt att han gör dig lycklig.

    Har letat och prövat kvinnor från alla världens hörn, men de kunde inte ersätta dig.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!