• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (H..)

    Finns inget värre än att behöva låtsas som om inget berör mig, men sanningen e den att de gör de..går inte en dag utan att ja tänker på dig, o du kommer aldrig få veta de heller.. ja saknar dig din idiot. Men du tänker förmodligen inte ett dugg på mig..de e ok, du gav mig en lögn o ja trodde på den, på oss. Dumt av mig. :(

  • Anonym (Qvinna)

    Så dåligt stil av dig att snacka illa om mig till chefen.Du är inte särskilt omtyckt har jag märkt.Jag är trevlig mot dig,men att kunna lita på dig,nej!Undviker dig så mycket jag kan .Låt mig vara ifred.

  • Anonym (E)

    Du pajar visst alla kvällar jag inte sitter ensam i soffan, är du så sotis? Se på ditt eget liv... Jag är så avundsjuk på det men försöker inte paja det för dig utan istället uppmuntra och tycka att det är kul för din skull. Vill du inte vara med mig så säg det då men sväng inte så förbaskat från att älska till att vilja dumpa på några minuter. Och lägg INTE över det på att det skulle vara det bästa för mig. Jag är vuxen och gör mina egna val!

  • Anonym (hellohello)

    Jag har noterat din ilska. Jag kan bara säga förlåt men jag kan inte backa. Att inte få känna sig privat i sin telefon är som att bajsa med öppen dörr. Och det vet jag ju vad du tycker om så jag hoppas att du förstår mig. Jag hade kunnat låta dörren vara öppen men inte när du genom introjektion har allierat dig med en psykopat.

    Du vet att jag alltid finns för dig men när jag bajsar vill jag ha dörren stängd. I alla fall utifrån vad jag har blivit utsatt för senaste 1,5 året.

    Kram

  • Anonym (hellohello)

    Skriv vad du vill att jag skall gör då? Vad skulle du gjort i min situation? Det känns som om den som allra helst vill sätta kniven i ryggen på mig är du...

  • Anonym (H..)

    Just nu håller ja på att gå under tror ja, kan inte få bort dig ur mitt huvud, så mycket ja skulle vilja säga. Ja hatar mig själv för de ja sagt o gjort. Kommer ja alltid göra. Nånstans hoppas ja att du saknar mig.. om du gör de så ligger bollen hos dig nu.. ja kan inte göra mer.. förlåt..

  • Anonym (saknar dej)

    detta skulle jag vilja skriva till honom men  ännu vet han ej hur han vill ha det..
    "hej du  snart e det alla hjärtans dag och ännu har vi ej kommit fram till något
    fast det e kanske så att du inte alls vill det jag vill?
    jag har lagt mina hintar och nu e det din tur, du vet var jag finns..

  • Anonym (Sådär)

    Till min man:

    Du vet dom där 3 ljuslyktorna vi hängt upp på väggen. Det är så fult. Varje gång jag ser dom tänker jag på en apa och jag vill bara ta ner dom.

  • Anonym (H..)

    Ja saknar dig mer än du tror.. denna gången kommer ja inte krusa.. vill du ha mig så vet du vart ja finns. Ja mår tillräckligt dåligt av all den här tillbaka kakan.. ja vet vad ja har problem med, men ja tänker inte ta din förnekelse.. du kan inte jobba bort mig o ja kan inte springa bort dig..jävla karl!

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!