• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Enigma) skrev 2024-01-16 21:29:08 följande:

    Ibland tar de tid......


    Din musik e väldigt emotionell..lr så e de bara ja som "känner" musik 😒
  • Anonym (Enigma)
    Anonym (HeartOfFreya) skrev 2024-01-17 23:07:49 följande:
    Din musik e väldigt emotionell..lr så e de bara ja som "känner" musik 😒
    Kan ju va en blandning
  • Anonym (Anna-Maria)

    C!

    Läste en kommentar du skrivit på Facebook. Du och dina manliga vänner skojade om vilka saker som hade "pull-faktor", och du skrev att din egentillverkade farkost i alla fall inte hade det, för när ni går in i hamnen står inte direkt damerna på rad och tänder på fyra skäggiga män, som inte duschat på en vecka. Och bara män är intresserade av själva farkosten, skrev du. 

    ...jag hade en SÅDAN lust att skriva, att du behöver bara meddela vilken hamn du ska gå in i, så ska JAG stå där i alla fall, och jag tänder på dig med eller utan skägg, och vare sig du duschat eller inte! Jag gillar ju doften av man och dieselolja, och skäggstubb är bara sexigt! Och jag har till och med blivit liiite intresserad av din farkost, för att det är DU som har konstruerat och byggt den! Solig

    ...men jag vågade förstås inte skriva det, och din fru lär ju läsa där också... Men skulle du verkligen prata så - även om det bara var på skoj - om "pull-faktor" och vad "damerna" tänder på och inte tänder på, om du var HELT nöjd med din fru..? Det kändes som att du hade öppnat upp lite... för intresse för andra kvinnor. Jag kanske ska hålla koll på din farkost på Marine Traffic, så jag kan dyka upp i nästa hamn..?!  Hjärta

  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Enigma) skrev 2024-01-18 09:01:39 följande:
    Kan ju va en blandning
    Absolut..hur går de för dig me allt?
  • Anonym (Enigma)
    Anonym (HeartOfFreya) skrev 2024-01-18 19:58:04 följande:
    Absolut..hur går de för dig me allt?
    Inte alls rätt stillastående
  • Monsoon
    Anonym (H2) skrev 2024-01-13 23:21:56 följande:
    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Du kan dra åt helvete. Du tycker att jag har lekt med dig men vad har du inte gjort med mig? Du vill ha bekräftelse och att jag ska finnas där när du vill men sen kan du gapskratta när jag vill. Jag är så jävla trött på att allt ska vara på dina villkor. Sitt där och lek hemmafru men kom inte till mig när du blir sugen igen. Du har förstört allt det fina som fanns mellan oss och även om jag aldrig kommer över dig helt så vill jag inte ha med dig att göra. Du förstör bara för mig och min flickvän. Jag skulle aldrig pratat med dig igen. Och jo, mina känslor var visst äkta för dig. Du spottade på dem lika mycket som jag gjorde. Jag har erkänt att jag gjorde fel men du kan aldrig någonsin erkänna att du gjort något fel.


    Vad var det som hände? Är du kär i två samtidigt? 

    Hon kanske vill veta var du står innan hon lämnar sin sambo. Varför lämnar du inte din flickvän?
  • Monsoon
    Anonym (Enigma) skrev 2024-01-18 20:33:31 följande:
    Inte alls rätt stillastående
    Vad väntar du på då? Livet är kort
  • Anonym (Enigma)
    Monsoon skrev 2024-01-18 20:58:18 följande:
    Vad väntar du på då? Livet är kort
    Just de som e grejen jag väntar inte på nånting
  • Anonym (Enigma)
    Auditanne skrev 2024-01-18 21:09:24 följande:
    Är det du eller?
    ?
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!