• Anonym (Tänd på)

    Vem är du hemligt kär/tänd på av samma kön?

    Är kvinna och måste erkänna att jag varit tänd på och även lite smått förälskad i hemlighet på flera olika kvinnor i mitt liv. Exempelvis en lärare på universitet, Min husläkare. En kollega på jobbet. Ungefär dem jag kommer på. Det är en väldigt trevlig känsla men det är ju tyvärr olyckligt att det är dessa opassande individer jag tänt på. Men men. Hur har ni det? Någon hemlig förälskelse på andra kvinnor i eran vardag/liv?

  • Svar på tråden Vem är du hemligt kär/tänd på av samma kön?
  • InTheShadow

    Åh,jag är nog för "vanlig" och tråkig,jag tänder inte på kvinnor överhuvudtagetSkäms

  • Lilia

    Ibland har det varit hemligt, då det har varit opassande eller då känslorna inte har varit besvarade. Men jag har haft flickvän och det är ingen hemlighet att jag gillar tjejer. :)

  • Anonym (Jo)

    En vän, och vi har iofs pysslat med lite saker ihop innan men ibland kan jag få ett enormt sug efter att totalt äga henne för en natt.

  • Anonym

    Jag känner mig lite udda i sammanhanget, men det är kanske bara för att man inte pratar mycket om sånt öppet?

    Jag är sedan snart tre år tillbaka tillsammans och sambo med en man och har också bara varit tillsammans med och haft sex med män innan honom. Jag ser inte mig själv som bisexuell, men kan ändå tända enormt mycket på kvinnokroppar utan att direkt vilja ha sex med dem. Det låter kanske konstigt, men jag tror det är den sexuella spänningen de utstrålar som jag går igång på, mer än kvinnan i sig. Jag blir aldrig direkt upphetsad av att se nakna män, däremot kan jag gå igång på ett par vackra bröst, runda höfter eller en vacker fitta. Utan att någonsin själv vilja ha sex med kvinnan ifråga, kan jag tända på den sexighet hon utstrålar. Sedan vill jag ha sex med min pojkvän efter att ha njutit av en kvinna med ögat eller tanken.

    Någon mer som kan känna så?

    Något exempel då så jag besvarar tråden ordentligt, tja... Scarlett Johansson. Kate Winslet. Hayley Atwell. Föredrar kurvigare kvinnor framför trådsmala 100 gånger av 100.

  • polyfamilj

    Jag är en kille som varit tänd på en manlig kollega ett par år.. Träffade hans fru och blev tänd på henne med.. De har fyra barn.. Levde i sin perfekta värld.. Jag jag fästmö och barn..
    Det sjuka med detta är att livet tog en helomvändning för några månader sen..
    Jag lever nu i ett polyamoröst förhållande med min kollega och hans fru! :)

    Bloggar om detta på
    polyfamiljen.blogg.se

  • Anonym (Jo)
    polyfamilj skrev 2013-04-07 16:10:29 följande:
    Jag är en kille som varit tänd på en manlig kollega ett par år.. Träffade hans fru och blev tänd på henne med.. De har fyra barn.. Levde i sin perfekta värld.. Jag jag fästmö och barn.. Det sjuka med detta är att livet tog en helomvändning för några månader sen.. Jag lever nu i ett polyamoröst förhållande med min kollega och hans fru! :) Bloggar om detta på polyfamiljen.blogg.se

    polyfamilj skrev 2013-04-07 16:10:29 följande:
    Jag är en kille som varit tänd på en manlig kollega ett par år.. Träffade hans fru och blev tänd på henne med.. De har fyra barn.. Levde i sin perfekta värld.. Jag jag fästmö och barn.. Det sjuka med detta är att livet tog en helomvändning för några månader sen.. Jag lever nu i ett polyamoröst förhållande med min kollega och hans fru! :) Bloggar om detta på polyfamiljen.blogg.se

    Stort grattis! :)
  • Anonym

    Jag är en bisexuell kvinna och lever i en heterosexuellt förhållande. Egentligen kan jag inte förstå hur jag hamnade med en man, då jag mycket lättare tänder på tjejer än killar! (Men eftersom min kille är typ den enda snygga mannen jag någonsin sett så håller jag hårt fast vid honom!)
    Det finns en tjej jag varit förtjust i sedan grundskolan i alla fall. Skulle säga att jag sneglat efter henne i nästan  15 år. Sjukt snygg (och cool) tjej som bara blivit bättre och bättre med åren.

  • Vasatjej

    En tjej i skolan. Fastnade för hennes rumpa direkt . Insåg snabbt att hela hon är SJUKT snyggg.. Max 165 cm lång, blont kort hår (sådär lite ovanför axlarna), glasögon, perfekt kropp - inte bara rumpan. ibland kan jag inte bara sluta glo då hon går förbi och det känns helt som att hon kan läsa mina tankar och vet vad jag tänker om henne.. 

    Lagom drygt med sommarlov som börjar om några veckor. ;)


  • Anonym (Tjej)

    Min granne, och en tjej i klassen!

    Min granne är så sjuuukt snygg och vältränad så det är inte klokt! Hade lätt hoppat i säng med henne om hon inte varit hetero :/
    Tjejen i klassen är också snygg och lite småflörtig, men det är hon tyvärr med alla. Inga säkra signaler där inte, så jag får väl hålla mig till Lena handén.... ;) 

Svar på tråden Vem är du hemligt kär/tänd på av samma kön?