• eulalian

    Vad är ditt största bekymmer idag?

    Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?

    Jag har en finne på hakan! 

  • Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?
  • bambiboken
    babban skrev 2011-12-01 12:50:07 följande:

    Mitt största bekymmer är att jag i flera veckors tid försökt få tag på biljetter till motörhead i Göteborg, natuligtvis är det slutsålt och jag tokletar på blocket och tradera men icke...och nu närmar det sig =(



    JAG HAR ATT SÄLJA
  • Krake

    Att mannen numera insjuknad i magsjukan och jag måste åka på jobbresa i två dagar. Hoppas det kommer funka med sonen... Att han mår bättre imorgon.


    Moster, inte monster.
  • Anonym

    Min mamma försökte ta livet av sig i förrgår. Nu ligger hon inlagd på psyk och idag såg jag att hon inte betalt sin hyra och hon hade inte ett öre kvar på kontot... Så fick skrapa ihop pengar från mitt eget konto. Nu hoppas jag bara att vi klarar oss själva på det vi har kvar...

  • bambiboken

    Att jag som äntligen skulle börja jobba imorgon har fått magsjuka!!

  • C4m1ll4

    Att jag lyckas få myggbett i november!! Skar mig med rakhyveln på fot knölen och det bara forsade bloood!

  • holy shit

    Vill veta om jag klarat min tenta eller om jag får spendera jullovet med att plugga till omtentan.

  • Anonym (Lyxproblem)

    Att jag inte redan har en tillräckligt stor krok fäst i väggen där jag kan hänga upp mitt nyss inköpta antika väggur så det slipper ligga ner till i morgon. Alla krokar jag har i väggarna är för klena utom den där en antik jättespegel hänger... men tar jag den så har jar i stället en jättestor spegel att hitta plats till... Gud vad det är besvärligt i bland

  • Anonym (zzzxxx)
    Anonym skrev 2011-12-01 20:09:03 följande:
    är du säker på att din son är oskyldig? (förstår att man som mamma alltid vill tro sin son om det allra bästa; men tror få förövares föräldrar tror på offret; och bara för att det är ord mot ord, behöver ju inte betyda att det inte är sant)
    ja så säger många, men ja vet att han gjort mycket annat bus me bilkörning osv. + många andra nära honom tror på honom + läst journalen från tingsrätten med öppna ögon.
    ja jag vet att han kunde varit skyldig(jag trodde det först också pga. det du skrev). men jag har aldrig försvarat honom med typ min son gör aldrig så osv.
    ex. när han kom hem från skolan sa han i dag kommer rektorn att ringa för han hade gjort något bus. jag har aldrig försvarat honom som min son gör aldrig si eller så för det vet man inte-.
    nu är det bara 2 som verkligen vet vem talar sanning ? tjejen för hon är tjej eller killen som råkar va i fel kön i det här läget. ???finns inga spår på lakan, underkläder , eller skador, inga vittnen.
    är min som skyldig ska han ha sitt straff men ändå sin mor kvar som stöd, men om han inte är skyldig så är det åt helvete fel.
Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?